Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorVilar Maria, Laia
dc.contributor.otherHerrero Rico, Sofia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-07-26T09:20:21Z
dc.date.available2022-07-26T09:20:21Z
dc.date.issued2022-07-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198716
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractDesprés d’un anàlisi de la realitat dins les aules, s’ha identificat la necessitat de crear una farmaciola que prepara a l’alumnat per fer front als diferents conflictes que se’ls puguen presentar. S’han creat 6 jocs que treballen els diferents aspectes que giren entorn al conflicte i formen part d’una guia completa que dirigeix a l’alumnat en el desenvolupament d’una bona resolució pacífica dels conflictes, que es troba plena d’aprenentatge significatiu i pràctic.ca_CA
dc.format.extent32 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.titleEl conflicte com a peça clau per fer a l'adquisició de l'aprenentatge. Farmaciola de joc per a la resolució pacífica de conflictesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/