Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorReula Martínez, Tania
dc.contributor.otherBenet-Gil, Alicia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-07-22T11:02:08Z
dc.date.available2022-07-22T11:02:08Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198680
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractEl present treball té com a objectius principals analitzar la situació del centre educatiu de Vilanova d’Alcolea pel que fa al baix nombre d’alumnat i extreure accions de millora per a l’escola per tal d’incrementar el nombre d’alumnat. En el seu disseny i planificació han participat les famílies de l’escola i les famílies potencials del poble amb qüestionaris, el personal docent de l’aulari amb un grup de discussió i el director del CRA a través d’una entrevista. A partir de l’anàlisi dels resultats dels diferents agents implicats en la investigació s’han extret propostes de millora educatives vinculades amb la jornada lectiva del centre, l’oferta de serveis extraescolars, el nou centre educatiu, la dotació de recursos i la metodologia del centre. Considerem que aquestes propostes de millora poden ajudar a augmentar el nombre d’alumnat al centre, tot i que també existeixen altres factors a millorar en el poble i que repercuteixen en l’escola, com l’oferta laboral i d’habitatge. Per això, podem concloure que impulsar l’aulari de Vilanova d’Alcolea està en mans del centre educatiu, però també del poble i de l’Ajuntament.ca_CA
dc.description.abstractThe present study seeks to analyse the situation of the school of Vilanova d’Alcolea concerning its low number of pupils and to extract actions for improvement so that the centre can increase its number of students. Its design and planning entailed the participation of the school’s families and potential families of the village through questionnaires, the classroom teachers through a discussion group and the school principal of the CRA through an interview. After analysing the results of the different agents involved in this research, we extracted proposals for educational improvement in relation to the school teaching hours, the offer of extracurricular services, the new school, the provision of resources and the methodology of the centre. We consider that these proposals can help to increase the number of pupils in the school although there are also other factors to improve in the village that have an impact on the centre, such as employment and housing. Hence, we can conclude that not only is promoting the lecture room of Vilanova d’Alcolea in the hands of the school, but also in the hands of the village and its council.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectCentre Rural Agrupatca_CA
dc.subjectpropostes de milloraca_CA
dc.subjectdespoblacióca_CA
dc.subjectruralitatca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectràtio reduïdaca_CA
dc.subjectgrouped rural centreca_CA
dc.subjectproposals for improvementca_CA
dc.subjectdepopulationca_CA
dc.subjectruralityca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectreduced ratioca_CA
dc.titleEducar en un CRA: Salvar l’aulari de Vilanova d’Alcolea, responsabilitat de tot el pobleca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/