Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBenet Beltrán, Sara
dc.contributor.otherMoliner Garcia, Odet
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-07-15T07:11:49Z
dc.date.available2022-07-15T07:11:49Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198390
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractEl present treball d’investigació-acció, sorgeix després de la realització d’entrevistes a docents d’Educació Infantil en actiu en una escola amb metodologia multinivell sobre els avantatges i els desavantatges d’aquesta. En la delimitació del problema es va esbrinar que un dels principals problemes era la dificultat per a personalitzar l’ensenyament. Per això, l’objectiu no és altre que incorporar la docència compartida en una aula multinivell. D’aquesta manera, es pretén atendre a l’alumnat de l’aula de forma més personalitzada i, així, aconseguir la finalització de les tasques. Aleshores, es va recollir informació sobre els diferents tipus de docència compartida per veure quin era més adient a cada moment de l’aula. A més, per tal d’aconseguir la coordinació entre les docents, s’ha elaborat un quadern de programació adaptat als diferents moments d’aula i a les metodologies de docència compartida escollides: en paral·lel, col·laborativa, per estacions i una docent dirigeix i l’altra observa. La investigació-acció de la pràctica de docència compartida ha permés introduir modificacions com a resultat de la reflexió contínua i la recerca de la millora. D’altra banda, per tal de conéixer si els objectius plantejats s’han complit, s’ha optat per una avaluació contínua amb ajuda d’un diari amb llista de control i un qüestionari realitzat per l’alumnat. També, per a l’avaluació final, s’ha elaborat un qüestionari d’escala de Likert per a ambdues docents participants i una entrevista a la docent en actiu. Amb totes les dades recollides, es pot dir que la intervenció ha complert amb els objectius malgrat l’existència d’algunes limitacions.ca_CA
dc.description.abstractThis research-action work arises after conducting interviews to active kindergarten teachers in a school with multi-level methodology about the advantages and disadvantages of that. When analysing the main pain points of the dilemma, it was revealed that one of the major problem was the difficulty in personalizing the teaching. That is why the aim is to incorporate shared teaching into a multi-level classroom. In this way, the intention is to attend students in a more personalized way and to complete the tasks. Then, the information was gathered about the different types of shared teaching to see what was most suitable for each moment of the class. In addition, in order to achieve coordination between teachers, a programming notebook has been drawn up adapted to the different class moments and the chosen shared teaching methodologies: in parallel, collaborative, for seasons and one teacher leads and the other observes. The action research of the practice of shared teaching has allowed to introduce modifications as a result of continuous reflection and the search of improvement. On the other hand, in order to know whether the objectives set have been achieved, it has been obtained by an ongoing assessment with the help of a diary with a checklist and a questionnaire carried out by the student. Also, for final evaluation, a Likert scale questionnaire has been prepared for both teachers’ participants and an interview with the active teacher. With all the data collected, it can be said that the intervention has achieved the objectives despite some limitations.ca_CA
dc.format.extent34 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectdocència compartidaca_CA
dc.subjectmultinivellca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectatenció personalitzadaca_CA
dc.subjecteducació inclusivaca_CA
dc.subjectshared teachingca_CA
dc.subjectmulti-levelca_CA
dc.subjectkindergartenca_CA
dc.subjectpersonalized attentionca_CA
dc.subjectinclusive educationca_CA
dc.titleLa docència compartida en una aula multinivellca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/