Mostrar el registro sencillo del ítem
La docència compartida en una aula multinivell
dc.contributor.author | Benet Beltrán, Sara | |
dc.contributor.other | Moliner Garcia, Odet | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T07:11:49Z | |
dc.date.available | 2022-07-15T07:11:49Z | |
dc.date.issued | 2022-06-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198390 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball d’investigació-acció, sorgeix després de la realització d’entrevistes a docents d’Educació Infantil en actiu en una escola amb metodologia multinivell sobre els avantatges i els desavantatges d’aquesta. En la delimitació del problema es va esbrinar que un dels principals problemes era la dificultat per a personalitzar l’ensenyament. Per això, l’objectiu no és altre que incorporar la docència compartida en una aula multinivell. D’aquesta manera, es pretén atendre a l’alumnat de l’aula de forma més personalitzada i, així, aconseguir la finalització de les tasques. Aleshores, es va recollir informació sobre els diferents tipus de docència compartida per veure quin era més adient a cada moment de l’aula. A més, per tal d’aconseguir la coordinació entre les docents, s’ha elaborat un quadern de programació adaptat als diferents moments d’aula i a les metodologies de docència compartida escollides: en paral·lel, col·laborativa, per estacions i una docent dirigeix i l’altra observa. La investigació-acció de la pràctica de docència compartida ha permés introduir modificacions com a resultat de la reflexió contínua i la recerca de la millora. D’altra banda, per tal de conéixer si els objectius plantejats s’han complit, s’ha optat per una avaluació contínua amb ajuda d’un diari amb llista de control i un qüestionari realitzat per l’alumnat. També, per a l’avaluació final, s’ha elaborat un qüestionari d’escala de Likert per a ambdues docents participants i una entrevista a la docent en actiu. Amb totes les dades recollides, es pot dir que la intervenció ha complert amb els objectius malgrat l’existència d’algunes limitacions. | ca_CA |
dc.description.abstract | This research-action work arises after conducting interviews to active kindergarten teachers in a school with multi-level methodology about the advantages and disadvantages of that. When analysing the main pain points of the dilemma, it was revealed that one of the major problem was the difficulty in personalizing the teaching. That is why the aim is to incorporate shared teaching into a multi-level classroom. In this way, the intention is to attend students in a more personalized way and to complete the tasks. Then, the information was gathered about the different types of shared teaching to see what was most suitable for each moment of the class. In addition, in order to achieve coordination between teachers, a programming notebook has been drawn up adapted to the different class moments and the chosen shared teaching methodologies: in parallel, collaborative, for seasons and one teacher leads and the other observes. The action research of the practice of shared teaching has allowed to introduce modifications as a result of continuous reflection and the search of improvement. On the other hand, in order to know whether the objectives set have been achieved, it has been obtained by an ongoing assessment with the help of a diary with a checklist and a questionnaire carried out by the student. Also, for final evaluation, a Likert scale questionnaire has been prepared for both teachers’ participants and an interview with the active teacher. With all the data collected, it can be said that the intervention has achieved the objectives despite some limitations. | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | docència compartida | ca_CA |
dc.subject | multinivell | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | atenció personalitzada | ca_CA |
dc.subject | educació inclusiva | ca_CA |
dc.subject | shared teaching | ca_CA |
dc.subject | multi-level | ca_CA |
dc.subject | kindergarten | ca_CA |
dc.subject | personalized attention | ca_CA |
dc.subject | inclusive education | ca_CA |
dc.title | La docència compartida en una aula multinivell | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840