Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorQueralt Rodrigo, Sofía
dc.contributor.otherGil Noé, José Vicente
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-07-13T07:07:01Z
dc.date.available2022-07-13T07:07:01Z
dc.date.issued2022-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198303
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractEl treball de fi de grau d’Educació Primària que s'exposa a continuació, posa en valor les Ciències Socials ja que, té com a objectiu sensibilitzar a l'alumnat sobre la preservació, conservació i divulgació del patrimoni cultural d’un poble, en este cas, Faura. Aquest fi s’aconsegueix mitjançant la utilització de les TIC per a la creació d’infografies, vídeos i cartells sobre els monuments més importants de la localitat i, unint-los a uns codis QR, es fa entrega a l’Ajuntament. Amb l'ajuda de l’Aprenentatge Basat en Projectes i l’Aprenentatge per Serveis, l'alumnat, en grups, s'especialitza en un monument distintiu del poble. Es realitza una investigació, es busquen les característiques més rellevants o dades més curioses i es plasma tota la informació a un suport multimèdia que es converteix en un codi de barres. Aquest projecte ajuda a l'alumnat a relacionar-se amb les noves tecnologies, donant a conèixer les parts més destacades del lloc mentre aprenen sobre la història del ser propi poble creant un sentiment de pertinença.ca_CA
dc.description.abstractThe end-of-degree project in Primary Education presented below highlights the value of Social Sciences, as its aim is to raise awareness among pupils about the preservation, conservation and dissemination of the cultural heritage of a town, in this case, Faura. This goal is achieved through the use of ICT to create infographics, videos and posters about the most important monuments in the town and, together with QR codes, they are delivered to the Town Council. With the help of Project-Based Learning and Service-Learning, the pupils, in groups, specialise in one of the town's distinctive monuments. They carry out an investigation, look for the most relevant characteristics or the most curious data and capture all the information on a multimedia support that becomes a bar code. This project helps pupils to relate to new technologies, making them aware of the most outstanding parts of the place while they learn about the history of their own town, creating a sense of belonging.ca_CA
dc.format.extent48 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCiències Socialsca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectTICca_CA
dc.subjectcodis QRca_CA
dc.subjectAprenentatge Basat en Projectesca_CA
dc.subjectAprenentatge per Serveisca_CA
dc.subjectpatrimoni culturalca_CA
dc.subjectSocial Sciencesca_CA
dc.subjectPrimary Educationca_CA
dc.subjectICTca_CA
dc.subjectQR codesca_CA
dc.subjectProject-based Learningca_CA
dc.subjectService Learningca_CA
dc.subjectcultural heritageca_CA
dc.titleEls codis QR com a ferramenta educativa per les Ciències Socialsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/