Mostrar el registro sencillo del ítem
Els codis QR com a ferramenta educativa per les Ciències Socials
dc.contributor.author | Queralt Rodrigo, Sofía | |
dc.contributor.other | Gil Noé, José Vicente | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T07:07:01Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T07:07:01Z | |
dc.date.issued | 2022-06-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198303 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball de fi de grau d’Educació Primària que s'exposa a continuació, posa en valor les Ciències Socials ja que, té com a objectiu sensibilitzar a l'alumnat sobre la preservació, conservació i divulgació del patrimoni cultural d’un poble, en este cas, Faura. Aquest fi s’aconsegueix mitjançant la utilització de les TIC per a la creació d’infografies, vídeos i cartells sobre els monuments més importants de la localitat i, unint-los a uns codis QR, es fa entrega a l’Ajuntament. Amb l'ajuda de l’Aprenentatge Basat en Projectes i l’Aprenentatge per Serveis, l'alumnat, en grups, s'especialitza en un monument distintiu del poble. Es realitza una investigació, es busquen les característiques més rellevants o dades més curioses i es plasma tota la informació a un suport multimèdia que es converteix en un codi de barres. Aquest projecte ajuda a l'alumnat a relacionar-se amb les noves tecnologies, donant a conèixer les parts més destacades del lloc mentre aprenen sobre la història del ser propi poble creant un sentiment de pertinença. | ca_CA |
dc.description.abstract | The end-of-degree project in Primary Education presented below highlights the value of Social Sciences, as its aim is to raise awareness among pupils about the preservation, conservation and dissemination of the cultural heritage of a town, in this case, Faura. This goal is achieved through the use of ICT to create infographics, videos and posters about the most important monuments in the town and, together with QR codes, they are delivered to the Town Council. With the help of Project-Based Learning and Service-Learning, the pupils, in groups, specialise in one of the town's distinctive monuments. They carry out an investigation, look for the most relevant characteristics or the most curious data and capture all the information on a multimedia support that becomes a bar code. This project helps pupils to relate to new technologies, making them aware of the most outstanding parts of the place while they learn about the history of their own town, creating a sense of belonging. | ca_CA |
dc.format.extent | 48 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Ciències Socials | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | codis QR | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge Basat en Projectes | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge per Serveis | ca_CA |
dc.subject | patrimoni cultural | ca_CA |
dc.subject | Social Sciences | ca_CA |
dc.subject | Primary Education | ca_CA |
dc.subject | ICT | ca_CA |
dc.subject | QR codes | ca_CA |
dc.subject | Project-based Learning | ca_CA |
dc.subject | Service Learning | ca_CA |
dc.subject | cultural heritage | ca_CA |
dc.title | Els codis QR com a ferramenta educativa per les Ciències Socials | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840