Nombre total de visites

Visualitzacions
Ramón Feenstra (2014): Ética de la publicidad. Retos en la era digital, Madrid, Editorial Dykinson. ISBN: 978-84-9085-054-1.106

Visites al mes

de gener 2024de febrer 2024de març 2024d’abril 2024de maig 2024de juny 2024de juliol 2024
Ramón Feenstra (2014): Ética de la publicidad. Retos en la era digital, Madrid, Editorial Dykinson. ISBN: 978-84-9085-054-1.1135611

Descàrregues del fitxer

Visualitzacions
versió editorial.pdf43

Països amb més visualitzacions

Visualitzacions
Estats Units31
Espanya28
Perú16
Mèxic5
Polònia4
Brasil3
Xina2
Colòmbia2
Equador2
Guatemala2

Ciutats amb més visualitzacions

Visualitzacions
Castellón18
Lima12
Oakland12
Fairfield4
Menlo Park4
Ashburn2
Dublin2
Hangzhou2
Mexico2
Mountain View2