Nombre total de visites

Visualitzacions
Ramón Feenstra (2014): Ética de la publicidad. Retos en la era digital, Madrid, Editorial Dykinson. ISBN: 978-84-9085-054-1.105

Visites al mes

de desembre 2023de gener 2024de febrer 2024de març 2024d’abril 2024de maig 2024de juny 2024
Ramón Feenstra (2014): Ética de la publicidad. Retos en la era digital, Madrid, Editorial Dykinson. ISBN: 978-84-9085-054-1.1113561

Descàrregues del fitxer

Visualitzacions
versió editorial.pdf43

Països amb més visualitzacions

Visualitzacions
Estats Units31
Espanya28
Perú16
Mèxic5
Polònia4
Brasil3
Xina2
Colòmbia2
Equador2
Irlanda2

Ciutats amb més visualitzacions

Visualitzacions
Castellón18
Lima12
Oakland12
Fairfield4
Menlo Park4
Ashburn2
Dublin2
Hangzhou2
Mexico2
Mountain View2