Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorMuñoz-Moreno, José-Luís
dc.contributor.authorColorado Ramírez, Sara
dc.date.accessioned2022-05-10T14:38:35Z
dc.date.available2022-05-10T14:38:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2386-5458
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/197599
dc.description.abstractEn aquest article es reflexiona al voltant de la participació que en educació s’impulsa i es promou des de la ciutat. Al respecte, es repara en la relació establerta entre ciutat i educació a partir de la implicació de la ciutadania en els processos de presa de decisions com a repte clau per a la democratització de la societat, per al desenvolupament individual i col·lectiu i per a un millor benestar. Particularment, se centra l’atenció en l’experiència dels consells d’infància i d’adolescència com a òrgans i espais que fan possible repensar les ciutats mitjançant la mirada i la participació educativa d’infants i adolescents i que en tant que ciutadans i ciutadanes, amb drets i oportunitats, han de disposar del seu propi protagonisme també en l’anàlisi, la discussió i la construcció del present i el futur de les ciutats on viuen i conviuen.ca_CA
dc.description.abstractEn este artículo se reflexiona alrededor de la participación que en educación se impulsa y se promueve desde la ciudad. Al respecto, se repara en la relación establecida entre ciudad y educación a partir de la implicación de la ciudadanía en los procesos de toma de decisiones como un reto clave para la democratización de la sociedad, para el desarrollo individual y colectivo y para un mejor bienestar. Particularmente, se centra la atención en la experiencia de los consejos de infancia y de adolescencia como órganos y espacios que hacen posible repensar las ciudades mediante la mirada y la participación educativa de infancia y adolescencia y que en tanto que ciudadanos y ciudadanas, con derechos y oportunidades, deben disponer de su propio protagonismo también en el análisis, la discusión y la construcción del presente y el futuro de las ciudades donde viven y conviven.ca_CA
dc.description.abstractThis article reflects on participation in education that is driven and promoted by the city. It explores the relationship established between city and education from the perspective of citizens’ involvement in the decision-making processes as a key challenge for the democratization of society, for individual and collective development and for improved welfare. Its attention focuses particularly on the experience of the Councils of childhood and adolescence as organs and spaces where cities can be reconsidered through the eyes and the educational participation of children and adolescents and who, as citizens with rights and opportunities, must also have their own part to play in the analysis, discussion and the construction of the present and the future of the cities where they live and coexist.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)ca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell"ca_CA
dc.relation.isPartOfkult-ur, vol. 3, núm. 6ca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacionalca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectparticipacióca_CA
dc.subjectciutatca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectinfànciaca_CA
dc.subjectadolescènciaca_CA
dc.subjectparticipaciónca_CA
dc.subjectciudadca_CA
dc.subjecteducaciónca_CA
dc.subjectinfanciaca_CA
dc.subjectadolescenciaca_CA
dc.subjectparticipationca_CA
dc.subjectcityca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectinfancyca_CA
dc.subjectadolescenceca_CA
dc.titleParticipació, ciutat i educació: els consells d’infància i d’adolescènciaca_CA
dc.title.alternativeParticipation, city and education: councils of infancy and adolescenceca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttps://www.e-revistes.uji.es/index.php/kult-ur/issue/view/v3n6ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

  • kult-ur_2016_v.3_n.6 [18]
    Mirades educatives a la ciutat: experiència, quotidianitat i participació

Mostra el registre parcial de l'element

Atribución-NoComercial 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial 4.0 Internacional