Mostrar el registro sencillo del ítem
Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas
dc.contributor.author | Sanchez-Gomez, Martin | |
dc.contributor.author | BRESO, EDGAR | |
dc.contributor.author | Adelantado-Renau, Mireia | |
dc.date.accessioned | 2022-03-16T14:18:52Z | |
dc.date.available | 2022-03-16T14:18:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 9788418951299 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/197058 | |
dc.description.abstract | Les emocions marquen el nostre dia a dia en qualsevol àmbit de la vida, i són especialment importants en l'entorn educatiu, ja que influeixen en les relacions que mantenim, en les decisions que prenem i en els resultats que obtenim. A més, la societat s'enfronta a un període emocionalment exigent, marcat per la incertesa, la desconfiança i també per l'esperança que tot torne a ser com abans. La pandèmia ha despertat el nostre vessant més emocional i ens ha recordat la necessitat del contacte humà, la importància de cuidar els vincles socials i com és d'important percebre expressions facials al complet, sense barreres. No obstant açò, com en altres moments de crisi, la covid-19 també obri la porta a noves formes d'educar i aprendre, una porta que comunica amb un nou context en el qual la intel·ligència emocional forma part de l'educació i ens permet comprendre els nostres sentiments i els de les persones que ens envolten, un context en el qual les emocions han de jugar al nostre favor, no en contra nostra. | ca_CA |
dc.format.extent | 78 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.language.iso | eng | ca_CA |
dc.publisher | Publicacions de la Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOfSeries | Psique;26 | |
dc.relation.uri | http://tenda.uji.es/pls/iglu/!GCPPA00.GCPPR0002?id_art=1931&lg=CA | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | educació emocional | ca_CA |
dc.title | Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/Psique.26 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Psique [3]