Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Sanchez-Gomez, Martin; BRESO, EDGAR; Adelantado-Renau, Mireia
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/116486
comunitat-uji-handle3:10234/184005
comunitat-uji-handle4:
BIBLIOMetadatos
Título
Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicasFecha de Publicación
2022Resumen
Les emocions marquen el nostre dia a dia en qualsevol àmbit de la vida, i són especialment importants en l'entorn educatiu, ja que influeixen en les relacions que mantenim, en les decisions que prenem i en els resultats ... [+]
Les emocions marquen el nostre dia a dia en qualsevol àmbit de la vida, i són especialment importants en l'entorn educatiu, ja que influeixen en les relacions que mantenim, en les decisions que prenem i en els resultats que obtenim. A més, la societat s'enfronta a un període emocionalment exigent, marcat per la incertesa, la desconfiança i també per l'esperança que tot torne a ser com abans. La pandèmia ha despertat el nostre vessant més emocional i ens ha recordat la necessitat del contacte humà, la importància de cuidar els vincles socials i com és d'important percebre expressions facials al complet, sense barreres. No obstant açò, com en altres moments de crisi, la covid-19 també obri la porta a noves formes d'educar i aprendre, una porta que comunica amb un nou context en el qual la intel·ligència emocional forma part de l'educació i ens permet comprendre els nostres sentiments i els de les persones que ens envolten, un context en el qual les emocions han de jugar al nostre favor, no en contra nostra. [-]
Palabras clave / Materias
Colección
Psique;26ISBN
9788418951299Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bookEditor
Publicacions de la Universitat Jaume IDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Psique [3]