Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFerrando Fabra, Lledó
dc.contributor.otherSerra Adsuara, Sergi
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures Europees
dc.date.accessioned2021-10-29T16:55:05Z
dc.date.available2021-10-29T16:55:05Z
dc.date.issued2021-10-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/195317
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2020/2021ca_CA
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Màster es presenten una sèrie de materials didàctics elaborats en format de seqüència didàctica per a l’assignatura de Valencià: Llengua i Literatura. L’estudi té com a finalitat que els alumnes de 3r d’ESO treballen l’argumentació des del punt de vista publicitari perquè s’ha observat que aquestes dues dimensions no es relacionen en els llibres de text a l’hora de treballar la tipologia argumental. A més, el discurs publicitari, amb els seus diversos gèneres, colonitza múltiples esferes de la vida diària, per tant, es pretén potenciar la capacitat crítica i reflexiva de l’alumnat al voltant de la cultura en la qual conviu. La proposta està elaborada seguint els paràmetres del mètode constructivista, el procés d’aprenentatge es fonamenta en la idea que l’alumnat és capaç de construir els seus coneixements per mitjà de les experiències personals juntament amb allò que percep del seu voltant. D’aquesta manera, l’aprenentatge que es consolida és significatiu. La seqüència didàctica està formada per 7 sessions en les quals es posa en relleu la cooperació i participació per part de l’alumnat. Al llarg de les activitats es treballen les quatre destreses lingüístiques: comprensió i expressió tant orals com escrites. Els materials estan pensats perquè siguen atractius i motivadors per als alumnes, així mateix persegueix aconseguir una major competència cultural i capacitat crítica.ca_CA
dc.description.abstractThis Master's thesis presents a range of teaching materials designed in the didactic sequence format for the subject of Valencian: Language and Literature. The purpose of this study is to encourage students in the 3rd year of ESO to work on argumentation from the point of view of advertising as it has been observed that these two dimensions are not related in textbooks when it concerns the typology of argumentation. In addition, advertising discourse, with its different genres, dominates many areas of daily life, so the aim is to enhance the students’ critical and reflective capacity in the culture in which they find themselves. This proposal is developed following the parameters of the constructivist method, the learning process is based on the idea that students can construct their knowledge through their own experiences along with what they perceive in their environment. Therefore, consolidated learning is significant. The didactic sequence consists of 7 different sessions in which cooperation and student participation are strongly emphasized. Throughout the presented activities, the four language skills are addressed: comprehension and expression, in both oral and written form. The materials are designed to be attractive and motivational for the students, as well as aimed to achieve greater cultural competence and critical capacity.ca_CA
dc.format.extent64 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectdiscurs publicitarica_CA
dc.subjecttext argumentalca_CA
dc.subjectseqüència didàcticaca_CA
dc.subject3r d’ESOca_CA
dc.subjectpragmàticaca_CA
dc.subjectadvertising discourseca_CA
dc.subjectargumentative textca_CA
dc.subjectdidactic sequenceca_CA
dc.subject3rd ESOca_CA
dc.subjectpragmaticsca_CA
dc.titleProposta de seqüència didàctica: l’argumentació publicitària en 3r d’ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/