Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta de seqüència didàctica: l’argumentació publicitària en 3r d’ESO
dc.contributor.author | Ferrando Fabra, Lledó | |
dc.contributor.other | Serra Adsuara, Sergi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures Europees | |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T16:55:05Z | |
dc.date.available | 2021-10-29T16:55:05Z | |
dc.date.issued | 2021-10-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/195317 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2020/2021 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest Treball Final de Màster es presenten una sèrie de materials didàctics elaborats en format de seqüència didàctica per a l’assignatura de Valencià: Llengua i Literatura. L’estudi té com a finalitat que els alumnes de 3r d’ESO treballen l’argumentació des del punt de vista publicitari perquè s’ha observat que aquestes dues dimensions no es relacionen en els llibres de text a l’hora de treballar la tipologia argumental. A més, el discurs publicitari, amb els seus diversos gèneres, colonitza múltiples esferes de la vida diària, per tant, es pretén potenciar la capacitat crítica i reflexiva de l’alumnat al voltant de la cultura en la qual conviu. La proposta està elaborada seguint els paràmetres del mètode constructivista, el procés d’aprenentatge es fonamenta en la idea que l’alumnat és capaç de construir els seus coneixements per mitjà de les experiències personals juntament amb allò que percep del seu voltant. D’aquesta manera, l’aprenentatge que es consolida és significatiu. La seqüència didàctica està formada per 7 sessions en les quals es posa en relleu la cooperació i participació per part de l’alumnat. Al llarg de les activitats es treballen les quatre destreses lingüístiques: comprensió i expressió tant orals com escrites. Els materials estan pensats perquè siguen atractius i motivadors per als alumnes, així mateix persegueix aconseguir una major competència cultural i capacitat crítica. | ca_CA |
dc.description.abstract | This Master's thesis presents a range of teaching materials designed in the didactic sequence format for the subject of Valencian: Language and Literature. The purpose of this study is to encourage students in the 3rd year of ESO to work on argumentation from the point of view of advertising as it has been observed that these two dimensions are not related in textbooks when it concerns the typology of argumentation. In addition, advertising discourse, with its different genres, dominates many areas of daily life, so the aim is to enhance the students’ critical and reflective capacity in the culture in which they find themselves. This proposal is developed following the parameters of the constructivist method, the learning process is based on the idea that students can construct their knowledge through their own experiences along with what they perceive in their environment. Therefore, consolidated learning is significant. The didactic sequence consists of 7 different sessions in which cooperation and student participation are strongly emphasized. Throughout the presented activities, the four language skills are addressed: comprehension and expression, in both oral and written form. The materials are designed to be attractive and motivational for the students, as well as aimed to achieve greater cultural competence and critical capacity. | ca_CA |
dc.format.extent | 64 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | discurs publicitari | ca_CA |
dc.subject | text argumental | ca_CA |
dc.subject | seqüència didàctica | ca_CA |
dc.subject | 3r d’ESO | ca_CA |
dc.subject | pragmàtica | ca_CA |
dc.subject | advertising discourse | ca_CA |
dc.subject | argumentative text | ca_CA |
dc.subject | didactic sequence | ca_CA |
dc.subject | 3rd ESO | ca_CA |
dc.subject | pragmatics | ca_CA |
dc.title | Proposta de seqüència didàctica: l’argumentació publicitària en 3r d’ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809