Mostrar el registro sencillo del ítem
A CLIL appoach among kindergarten pupils: a teacher's view
dc.contributor.author | Escrig Mateu, Carmen | |
dc.contributor.other | Marzà Ibàñez, Anna | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2021-10-27T13:42:44Z | |
dc.date.available | 2021-10-27T13:42:44Z | |
dc.date.issued | 2021-06-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/195240 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2020/2021 | ca_CA |
dc.description.abstract | Nowadays, we live in a society where there is coexistence between two or more languages, and this leads us to underline the importance of the concept named multilingualism, also known as plurilingualism, which is a practice that has gradually been introduced in kindergarten classrooms and has been remarkably positive for the overall and personal development of the students. Within this educational practice, we find English as the main exponent, taking more importance as the time goes by. English can be studied using different methodologies but, in this dissertation, we will focus on one of them, the CLIL methodology (Content and Language Integrated Learning), created by linguist and professor David Marsh (1994), which consists of learning curricular content in a foreign language. In order to explore this topic in more depth, we will observe and analyse the behaviour and the way in which this linguistic trend is applied by the English teacher at CEIP El Taronger (invented school), in the 4 year B classroom and, through an interview and an observation record, we will draw some results about the most important aspects of the teacher’s implementation in order to, based on these outcomes, make an improvement proposal, followed by the conclusions. | ca_CA |
dc.description.abstract | Actualment vivim en una societat on hi ha una coexistència entre dues o més llengües, i això ens porta a subratllar la importància del concepte del multilingüisme, també conegut com a plurilingüisme, que és una pràctica que a poc a poc ha anat introduint-se a les aules d'Educació Infantil i ha resultat notablement positiva per al desenvolupament integral i personal de l'alumnat. Dins d'aquesta pràctica educativa, trobem l'anglès com a principal exponent, prenent-hi molt de protagonisme en l'actualitat. La llengua anglesa pot ser estudiada des de diferents metodologies, però, en aquest TFG, ens centrarem en una d'elles, la metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres), promulgada pel lingüista i professor David Marsh (1994), que consisteix a aprendre continguts curriculars en una llengua estrangera, en aquest cas l'anglès. Per aprofundir més en aquest tema, s'observarà i analitzarà el comportament i la manera d'aplicar aquest corrent lingüístic de la professora d'anglès d'Educació Infantil del CEIP El Taronger (escola inventada) a l'aula de 4 anys B i, mitjançant una entrevista i un registre d'observació, extraurem uns resultats sobre allò que considerem més important de la programació de la professora per a, basantnos en aquests, fer una proposta de millora, seguida de, finalment, les conclusions del treball. | ca_CA |
dc.format.extent | 46 p. | ca_CA |
dc.language.iso | eng | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | plurilingualism | ca_CA |
dc.subject | multilingual society | ca_CA |
dc.subject | CLIL | ca_CA |
dc.subject | observation | ca_CA |
dc.subject | kindergarten | ca_CA |
dc.subject | plurilingüisme | ca_CA |
dc.subject | societat multilingüe | ca_CA |
dc.subject | AICLE | ca_CA |
dc.subject | observació | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.title | A CLIL appoach among kindergarten pupils: a teacher's view | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840