Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEscrig Mateu, Carmen
dc.contributor.otherMarzà Ibàñez, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-10-27T13:42:44Z
dc.date.available2021-10-27T13:42:44Z
dc.date.issued2021-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/195240
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2020/2021ca_CA
dc.description.abstractNowadays, we live in a society where there is coexistence between two or more languages, and this leads us to underline the importance of the concept named multilingualism, also known as plurilingualism, which is a practice that has gradually been introduced in kindergarten classrooms and has been remarkably positive for the overall and personal development of the students. Within this educational practice, we find English as the main exponent, taking more importance as the time goes by. English can be studied using different methodologies but, in this dissertation, we will focus on one of them, the CLIL methodology (Content and Language Integrated Learning), created by linguist and professor David Marsh (1994), which consists of learning curricular content in a foreign language. In order to explore this topic in more depth, we will observe and analyse the behaviour and the way in which this linguistic trend is applied by the English teacher at CEIP El Taronger (invented school), in the 4 year B classroom and, through an interview and an observation record, we will draw some results about the most important aspects of the teacher’s implementation in order to, based on these outcomes, make an improvement proposal, followed by the conclusions.ca_CA
dc.description.abstractActualment vivim en una societat on hi ha una coexistència entre dues o més llengües, i això ens porta a subratllar la importància del concepte del multilingüisme, també conegut com a plurilingüisme, que és una pràctica que a poc a poc ha anat introduint-se a les aules d'Educació Infantil i ha resultat notablement positiva per al desenvolupament integral i personal de l'alumnat. Dins d'aquesta pràctica educativa, trobem l'anglès com a principal exponent, prenent-hi molt de protagonisme en l'actualitat. La llengua anglesa pot ser estudiada des de diferents metodologies, però, en aquest TFG, ens centrarem en una d'elles, la metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres), promulgada pel lingüista i professor David Marsh (1994), que consisteix a aprendre continguts curriculars en una llengua estrangera, en aquest cas l'anglès. Per aprofundir més en aquest tema, s'observarà i analitzarà el comportament i la manera d'aplicar aquest corrent lingüístic de la professora d'anglès d'Educació Infantil del CEIP El Taronger (escola inventada) a l'aula de 4 anys B i, mitjançant una entrevista i un registre d'observació, extraurem uns resultats sobre allò que considerem més important de la programació de la professora per a, basantnos en aquests, fer una proposta de millora, seguida de, finalment, les conclusions del treball.ca_CA
dc.format.extent46 p.ca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectplurilingualismca_CA
dc.subjectmultilingual societyca_CA
dc.subjectCLILca_CA
dc.subjectobservationca_CA
dc.subjectkindergartenca_CA
dc.subjectplurilingüismeca_CA
dc.subjectsocietat multilingüeca_CA
dc.subjectAICLEca_CA
dc.subjectobservacióca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.titleA CLIL appoach among kindergarten pupils: a teacher's viewca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/