Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartínez-Muñoz, Beatriz
dc.contributor.authorSoler Campillo, María
dc.contributor.authorMarzal Felici, Javier
dc.date.accessioned2021-09-06T06:28:38Z
dc.date.available2021-09-06T06:28:38Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.citationMARTÍNEZ-MUÑOZ, Beatriz; SOLER-CAMPILLO, Maria; MARZAL-FELICI, Javier. Creació i gestió de la marca À Punt. Limitacions i reptes de la comunicació corporativa dels nous mitjans públics valencians. Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi [abans Treballs de Comunicació], 2021, 38.1: 99-124.ca_CA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/194602
dc.description.abstractDesprés de l’abrupte tancament de la Radiotelevisió Valenciana (RTVV) el 2013, el Govern valencià del 2015 va impulsar la creació de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació i de la seva societat mercantil À Punt. Abans de la posada en marxa de la plataforma multimèdia i de les emissions de ràdio i televisió, entre desembre del 2017 i juny del 2018, va ser necessari desplegar una estratègia comunicativa per a definir la identitat visual i la marca dels nous mitjans públics. El present article presenta una anàlisi de les principals característiques del procés de creació i gestió de la nova marca À Punt, a través de l’estudi del procés de creació, l’anàlisi de la identitat visual de la cadena, el testimoni dels participants en aquest procés i les valoracions d’una selecció d’experts. Així mateix, s’identifiquen les limitacions i els reptes als quals s’enfronta la comunicació corporativa d’À Punt.ca_CA
dc.description.abstracttras el abrupto cierre de radiotelevisión valenciana (rtvv) en 2013, el gobierno valenciano de 2015 impulsó la creación de la Corporación valenciana de Medios de Comunicación y de su sociedad mercantil à Punt. antes de la puesta en marcha de la plataforma multimedia y de las emisiones de radio y televisión, entre diciembre de 2017 y junio de 2018, fue necesario desplegar una estrategia comunicativa para definir la identidad visual y la marca de los nuevos medios públicos. el presente artículo presenta un análisis de las principales características del proceso de creación y gestión de la nueva marca à Punt, a través del estudio del proceso de creación, el análisis de la identidad visual de la cadena, el testimonio de los participantes en este proceso y las valoraciones de algunos expertos. asimismo, se identifican las limitaciones y los retos a los que se enfrenta la comunicación corporativa de à Punt.ca_CA
dc.description.abstractFollowing the abrupt closure of rtvv (the former valencian public radio and television corporation) in 2013, the regional government of valencia set about creating the valencian Media Corporation (Corporació valenciana de Mitjans de Comunicació, CvMC) and its company, à Punt. before the multimedia platform and the radio and television broadcasts were launched, between December 2017 and June 2018, it was necessary to set out a communication strategy to define the new public media’s visual identity and brand. this article gives an analysis of the main characteristics of the process of creating and managing the new brand à Punt by studying its creation process and analysing the channel’s visual identity, feedback from those who took part in this process and assessments by some experts. the limitations and challenges faced by à Punt’s corporate communication are also dealt with.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherSocietat Catalana de Comunicacióca_CA
dc.relation.isPartOfComunicació: Revista de Recerca i d’Anàlisi, Vol. 38 (1), maig 2021ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectcomunicació corporativaca_CA
dc.subjectbràndingca_CA
dc.subjectRTVVca_CA
dc.subjectÀ Puntca_CA
dc.subjectmitjans de comunicació públicsca_CA
dc.subjectràdio i televisió de proximitatca_CA
dc.subjectcomunicación corporativaca_CA
dc.subjectmedios de comunicación públicosca_CA
dc.subjectradio y televisión de proximidadca_CA
dc.subjectcorporate communicationca_CA
dc.subjectpublic service mediaca_CA
dc.subjectlocal radio and televisionca_CA
dc.titleCreació i gestió de la marca À Punt. Limitacions i reptes de la comunicació corporativa dels nous mitjans públics valenciansca_CA
dc.title.alternativeCreación y gestión de la marca À Punt. Limitaciones y retos de la comunicación corporativa de los nuevos medios públicos valencianosca_CA
dc.title.alternativeÀ Punt brand creation and management. Limitations and challenges for corporate communication in the new Valencian public mediaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.2436/20.3008.01.204
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/