El dibuix infantil com a eina per a conèixer l’entorn familiar dels alumnes
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/194450/TFG_2021_RocaGavalda_Alba.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
El dibuix infantil com a eina per a conèixer l’entorn familiar dels alumnesAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Ventura Chalmeta, Ester; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2021-06-21Editor
Universitat Jaume IResum
El dibuix infantil és una activitat que ens proporciona una gran font d’informació per als
docents, ja que ens permet entendre de manera indirecta als xiquets amb els quals estem
tractant. Ens inviten a conèixer els ... [+]
El dibuix infantil és una activitat que ens proporciona una gran font d’informació per als
docents, ja que ens permet entendre de manera indirecta als xiquets amb els quals estem
tractant. Ens inviten a conèixer els seus interessos, preferències, pors, gustos o fins i tot allò
que veritablement els preocupa, i en l’actualitat, la societat en si hi mostrem generalment un
alt percentatge de desatenció. És per això que amb el següent estudi d’investigació, pretenc
endinsar-me en la percepció que els xiquets i xiquetes de la classe de 2n de Primària del
CEIP Manel Garcia Grau de Castelló, tenen sobre tres aspectes claus com ara són la casa,
la família, a més també de les relacions afectives que poden arribar a tenir amb els seus
membres, utilitzant com a font principal d’informació els seus dibuixos. [-]
El dibujo infantil es una actividad que nos proporciona una gran fuente de información para
los docentes, ya que nos permite entender de manera indirecta a los niños con los que
estamos tratando. Nos invitan a conocer ... [+]
El dibujo infantil es una actividad que nos proporciona una gran fuente de información para
los docentes, ya que nos permite entender de manera indirecta a los niños con los que
estamos tratando. Nos invitan a conocer sus intereses, preferencias, miedos, gustos o
incluso todo aquello que verdaderamente les preocupa, y en la actualidad, la sociedad en sí
mostramos generalmente un alto porcentaje de desatención. Es por eso que el siguiente
estudio de investigación, pretendo adentrarme en la percepción que los niños y niñas de la
clase de 2n de Primaria del CEIP Manel Garcia Grau de Castellón, tienen sobre tres
aspectos claves como ahora son la casa, la familia, además también de las relaciones
afectivas que pueden llegar a tener con sus miembros, utilizando como fuente principal de
información sus dibujos. [-]
Children's drawing is an activity that provides us with a great source of information for
teachers, as it allows us to understand indirectly the children we are dealing with. They invite
us to know their interests, ... [+]
Children's drawing is an activity that provides us with a great source of information for
teachers, as it allows us to understand indirectly the children we are dealing with. They invite
us to know their interests, preferences, fears, tastes or even everything that really concerns
them, and today, society itself generally show a high percentage of neglect. That is why the
following research study, I intend to dely into the perception that the children of the 2n
primary class of CEIP Manel Garcia Grau de Castellón, have about three key aspects such as now the house, the family, as well as the affective relationships they can have with their
members, using as the main source of information their drawings. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess