Mostrar el registro sencillo del ítem
El dibuix infantil com a eina per a conèixer l’entorn familiar dels alumnes
dc.contributor.author | Roca Gavaldà, Alba | |
dc.contributor.other | Ventura Chalmeta, Ester | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-07-29T10:59:40Z | |
dc.date.available | 2021-07-29T10:59:40Z | |
dc.date.issued | 2021-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/194450 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021 | ca_CA |
dc.description.abstract | El dibuix infantil és una activitat que ens proporciona una gran font d’informació per als docents, ja que ens permet entendre de manera indirecta als xiquets amb els quals estem tractant. Ens inviten a conèixer els seus interessos, preferències, pors, gustos o fins i tot allò que veritablement els preocupa, i en l’actualitat, la societat en si hi mostrem generalment un alt percentatge de desatenció. És per això que amb el següent estudi d’investigació, pretenc endinsar-me en la percepció que els xiquets i xiquetes de la classe de 2n de Primària del CEIP Manel Garcia Grau de Castelló, tenen sobre tres aspectes claus com ara són la casa, la família, a més també de les relacions afectives que poden arribar a tenir amb els seus membres, utilitzant com a font principal d’informació els seus dibuixos. | ca_CA |
dc.description.abstract | El dibujo infantil es una actividad que nos proporciona una gran fuente de información para los docentes, ya que nos permite entender de manera indirecta a los niños con los que estamos tratando. Nos invitan a conocer sus intereses, preferencias, miedos, gustos o incluso todo aquello que verdaderamente les preocupa, y en la actualidad, la sociedad en sí mostramos generalmente un alto porcentaje de desatención. Es por eso que el siguiente estudio de investigación, pretendo adentrarme en la percepción que los niños y niñas de la clase de 2n de Primaria del CEIP Manel Garcia Grau de Castellón, tienen sobre tres aspectos claves como ahora son la casa, la familia, además también de las relaciones afectivas que pueden llegar a tener con sus miembros, utilizando como fuente principal de información sus dibujos. | ca_CA |
dc.description.abstract | Children's drawing is an activity that provides us with a great source of information for teachers, as it allows us to understand indirectly the children we are dealing with. They invite us to know their interests, preferences, fears, tastes or even everything that really concerns them, and today, society itself generally show a high percentage of neglect. That is why the following research study, I intend to dely into the perception that the children of the 2n primary class of CEIP Manel Garcia Grau de Castellón, have about three key aspects such as now the house, the family, as well as the affective relationships they can have with their members, using as the main source of information their drawings. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | dibuix infantil | ca_CA |
dc.subject | percepció | ca_CA |
dc.subject | relacions afectives | ca_CA |
dc.subject | dibujo infantil | ca_CA |
dc.subject | percepción | ca_CA |
dc.subject | relaciones afectivas | ca_CA |
dc.subject | child drawing | ca_CA |
dc.subject | perception | ca_CA |
dc.subject | affective relationships | ca_CA |
dc.title | El dibuix infantil com a eina per a conèixer l’entorn familiar dels alumnes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1456]
MP1040; MP1840