Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlemany Tena, Salomé
dc.contributor.otherMoragrega Porcar, Joaquina
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-07-29T10:02:40Z
dc.date.available2021-07-29T10:02:40Z
dc.date.issued2021-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/194439
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021ca_CA
dc.description.abstractAquest treball ha estat executat a partir de la idea de realitzar una intervenció en les ferramentes utilitzades per crear publicitat. Els camins que s'han de seguir per portar a terme aquesta proposta del cartell publicitari tenen l'objectiu de promoure en l'alumnat la creativitat, el pensament analític i aconseguir la potenciació del treball autònom. A més a més, s'utilitzarà també el recurs de l'educació en valors per tal que l'alumnat treballe adequadament els àmbits de la comunicació i la publicitat respectant les virtuts que ens abasten en la societat. Així doncs, aquestes tasques creatives sols es podran realitzar si es realitza un recorregut per l'art i per la publicitat dels segles XIX i XX.ca_CA
dc.description.abstractThis work has been executed from the idea of carrying out an intervention in the tools used to create advertising. The paths that must be followed to carry out this proposal of the advertising poster aim to promote creativity, analytical thinking and to achieve the empowerment of autonomous work among students. In addition, the resource of ethics education will also be used so that students work properly in the fields of communication and advertising, with respect for the virtues that encompass us in society. Thus, these creative tasks can only be carried out if we carry out a journey through the art and advertising of the 19th and 20th centuries.ca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectArtca_CA
dc.subjectpublicitatca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.subjectcartell publicitarica_CA
dc.subjectvalorsca_CA
dc.subjectadvertisingca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.subjectadvertising posterca_CA
dc.subjectvaluesca_CA
dc.titleLa influència de l'art en els cartells publicitaris. Anàlisi i creacióca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/