La influència de l'art en els cartells publicitaris. Anàlisi i creació
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
La influència de l'art en els cartells publicitaris. Anàlisi i creacióAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Moragrega Porcar, Joaquina; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesDate
2021-06-17Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest treball ha estat executat a partir de la idea de realitzar una intervenció en les ferramentes
utilitzades per crear publicitat.
Els camins que s'han de seguir per portar a terme aquesta proposta del cartell ... [+]
Aquest treball ha estat executat a partir de la idea de realitzar una intervenció en les ferramentes
utilitzades per crear publicitat.
Els camins que s'han de seguir per portar a terme aquesta proposta del cartell publicitari tenen
l'objectiu de promoure en l'alumnat la creativitat, el pensament analític i aconseguir la potenciació
del treball autònom. A més a més, s'utilitzarà també el recurs de l'educació en valors per tal que
l'alumnat treballe adequadament els àmbits de la comunicació i la publicitat respectant les virtuts
que ens abasten en la societat.
Així doncs, aquestes tasques creatives sols es podran realitzar si es realitza un recorregut per l'art
i per la publicitat dels segles XIX i XX. [-]
This work has been executed from the idea of carrying out an intervention in the tools used to
create advertising.
The paths that must be followed to carry out this proposal of the advertising poster aim to promot ... [+]
This work has been executed from the idea of carrying out an intervention in the tools used to
create advertising.
The paths that must be followed to carry out this proposal of the advertising poster aim to promote
creativity, analytical thinking and to achieve the empowerment of autonomous work among
students. In addition, the resource of ethics education will also be used so that students work
properly in the fields of communication and advertising, with respect for the virtues that
encompass us in society.
Thus, these creative tasks can only be carried out if we carry out a journey through the art and
advertising of the 19th and 20th centuries. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess