Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/193121/marti_2020.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/8621
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?Author (s)
Date
2020Publisher
Publicacions de la Abadia de MontserratISSN
0214-8188Bibliographic citation
Martí, Otilia. «Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s’integra? Per a què?». Caplletra. Revista Internacional de Filologia, [en línia], 2020, Núm. 68, p. 219-42Type
info:eu-repo/semantics/articlePublisher version
https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/16478Version
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Abstract
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva ... [+]
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva plurilingüe. Quant al primer objectiu, aclarirem la diferència entre conceptes com TILC i AICLE que, sovint, de manera errònia, es presenten com equivalents. Pel que fa al segon objectiu, revisarem una de les qüestions més recurrents en la majoria dels debats sobre educació plurilingüe com és la possibilitat d’adquirir la llengua meta sense posar en perill ni l’aprenentatge de continguts ni el de les llengües primeres. La inclusió de pedagogies basades en els gèneres textuals, el desenvolupament de la consciència metalingüística de l’estudiantat o l’adopció de pràctiques translinguals semblen claus per a fer realitat tot el potencial didàctic d’un TILC de qualitat. [-]
Funder Name
MINECO | Universitat Jaume I
Project code
FI2016-78584-P | P1·1B2015-2 | 3621/18
Project title or grant
Projectes d’Innovació Educativa de la Unitat de Suport Educatiu (USE)
Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- ANG_Articles [318]
The following license files are associated with this item: