Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/193121/marti_2020.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/8621
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s'integra? Per a què?Autoria
Data de publicació
2020Editor
Publicacions de la Abadia de MontserratISSN
0214-8188Cita bibliogràfica
Martí, Otilia. «Tractament integrat de llengua i contingut: Quina llengua? Com s’integra? Per a què?». Caplletra. Revista Internacional de Filologia, [en línia], 2020, Núm. 68, p. 219-42Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/article/view/16478Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
Resum
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva ... [+]
Aquest article té dos objectius. D’una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l’altra, avaluar aquest enfocament des d’una perspectiva plurilingüe. Quant al primer objectiu, aclarirem la diferència entre conceptes com TILC i AICLE que, sovint, de manera errònia, es presenten com equivalents. Pel que fa al segon objectiu, revisarem una de les qüestions més recurrents en la majoria dels debats sobre educació plurilingüe com és la possibilitat d’adquirir la llengua meta sense posar en perill ni l’aprenentatge de continguts ni el de les llengües primeres. La inclusió de pedagogies basades en els gèneres textuals, el desenvolupament de la consciència metalingüística de l’estudiantat o l’adopció de pràctiques translinguals semblen claus per a fer realitat tot el potencial didàctic d’un TILC de qualitat. [-]
Entitat finançadora
MINECO | Universitat Jaume I
Codi del projecte o subvenció
FI2016-78584-P | P1·1B2015-2 | 3621/18
Títol del projecte o subvenció
Projectes d’Innovació Educativa de la Unitat de Suport Educatiu (USE)
Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- ANG_Articles [318]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: