Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPuig Àvila, Blanca
dc.contributor.otherDoménech Betoret, Fernando
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2021-03-05T13:26:19Z
dc.date.available2021-03-05T13:26:19Z
dc.date.issued2020-06-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192487
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl present estudi pretén investigar el perfil motivacional de l’alumnat preadolescent dels últims cursos de Primària, d’edats entre 11-12 anys, ja que, actualment en les aules el professorat es troba en problemes de desmotivació per part d’aquest i això causa la falta d’esforç i d’implicació en l’assignatura. La mostra està composta per 24 alumnes (13 xics i 11 xiques) d’una escola de Castelló de la Plana. El mètode utilitzat és el qüestionari basat en el Model de Qualitat de Situació Educativa (MOQSE) elaborat pel professor Doménech-Betoret (2017, 2018) i posteriorment, s’ha realitzat un gràfic de barres per observar els percentatges diferenciant les 7 escales corresponents. Quant als resultats obtinguts, es pot dir que no es poden generalitzar perquè la mostra estudiada és poc representativa per tal d’haver utilitzat només una escola i un curs en concret. Pel que fa als resultats, la majoria de l’alumnat creu que el temps i l’esforç estudiant serà recompensat, donant-li un valor i una utilitat a l’assignatura. Cal comentar que, més de la meitat creuen tindre un control sobre aquesta, però d’altres opinen que per superar-la depén de la sort. Hi ha un 77,66% dels estudiants que disfruten estudiant, però la resta, en canvi, és al contrari. Respecte al percentatge més baix, es troba que quasi la meitat volen aprovar amb el mínim esforç possible. No obstant això, un 91,83% estan d’acord en aprendre continguts i aptituds noves. Finalment, es formularan propostes de millora per a l’alumnat identificant les fortaleses i deficiències motivacionals per tal d’orientar-los amb estratègies i/o ferramentes eficaces.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjectvariables motivacionalsca_CA
dc.subjectdisfrutarca_CA
dc.subjectpla de milloraca_CA
dc.titleAvaluació diagnòstica i propostes de millora del nivell motivacional de l'alumnat de Primària en l'assignatura de matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem