Mostrar el registro sencillo del ítem
De soca-rel: Una aproximació a la música tradicional valenciana a l’aula de Primària
dc.contributor.author | Pla Pérez, Mar | |
dc.contributor.other | Canut Rebull, Ramon | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T12:39:13Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T12:39:13Z | |
dc.date.issued | 2020-07-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/192482 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | En el present Treball de Final de Grau es realitza una proposta didàctica amb la qual es pretén apropar al nostre alumnat a la cultura valenciana a través de la música d’arrel. Aquest apropament es realitza mitjançant l’elaboració de diferents activitats on l’alumnat podrà conéixer els trets característics de la música tradicional valenciana i desenvoluparà capacitats interpretatives. Per a l’elaboració de les diferents activitats s’ha realitzat una revisió bibliogràfica exposada en el marc teòric on s’explica com pot influir la música al desenvolupament dels nostres alumnes, la importància d’introduir la música tradicional a l’aula i els avantatges de l’ús de les TIC en els diferents processos educatius. Aquest projecte pretén comprendre la cultura a través de la música i viceversa i sorgeix de la necessitat de transmetre i apropar la música tradicional valenciana a l’alumnat de primària, ja que el repertori d’arrel contribueix al desenvolupament del nostre alumnat en tots els àmbits i forma part de la identitat dels nostres pobles. A causa de la situació provocada per la COVID-19, aquesta proposta s’ha dut a terme a través de les TIC i la metodologia emprada en l’execució de la proposta ha sigut l’ABP, un enfocament on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge. | ca_CA |
dc.description.abstract | In the present project, a didactic proposal is made in order to bring our pupils closer to Valencian culture through root music. This approach is carried out through the elaboration of different activities where the students will be able to know the main features of the Valencian traditional music. For the elaboration of the different activities, a bibliographic review has been carried out and exposed in the theoretical frame where it is explained how music can influence the development of our students, the importance of introducing traditional music in the classroom and the presence and advantages of the use of ICT in education. This project aims to understand culture through music and arises from the need to transmit and bring traditional Valencian music to primary school students, as the root repertoire contributes to the development of our students in all areas and is part of the identity of our people. Due to the situation caused by COVID-19, this proposal has been carried out through ICT and the methodology used in its execution has been the ABP, an approach where students are responsible of their learning. | ca_CA |
dc.format.extent | 41 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | educació musical | ca_CA |
dc.subject | música tradicional | ca_CA |
dc.subject | ICT | ca_CA |
dc.subject | root music | ca_CA |
dc.subject | musical education | ca_CA |
dc.title | De soca-rel: Una aproximació a la música tradicional valenciana a l’aula de Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840