Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVidal Vilas, Ingrid
dc.contributor.otherRibera Giner, Marc
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-22T17:25:17Z
dc.date.available2021-02-22T17:25:17Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192175
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl meu projecte girarà al voltant de l’art, crec que és important destacar l’art com una font d’aprenentatge molt beneficiosa per a treballar a l’aula, ja que ajuda al desenvolupament físic, social i intel·lectual dels xiquets i xiquetes. Cal destacar que en l’etapa d’educació infantil es percep l’art com una mena de passa temps decoratiu sense anar més enllà dels coneixements que aquest ens pot aportar. La meva proposta és treballar l’art d’una manera transversal i fer que els nens es qüestionin la realitat que els envolta, aquest objectiu el treballaré a partir de la fotògrafa Dina Goldstein, aquesta pretén mostrar la cara oculta que s’amaga darrere de les princeses Disney. La seva obra d’art recull 11 imatges sobre la realitat oculta de les princeses. El tema principal que tractaré a través d’aquest projecte serà la diferència de gènere oculta que hi ha darrere de Disney. Per a poder treballar correctament les obres d’una manera més profunda, he decidit elegir tres fotografies, en aquestes és treballarà la desigualtat de gènere, ja que l’empresa s’ha encarregat de fomentar el paper de la dona com a element passiu i dèbil de la societat. Les tres obres elegides són, la Blanca neus i el seu habitatge desestructurat, la Cenicienta del after hours, i la Bella. Aquest projecte el realitzaré a partir del mètode MUPAI, i l’Art thinking, he decidit realitzar una fusió i adaptació d’aquests dos mètodes creant així una nova metodologia, fomentant així el pensament crític dels nens utilitzant l’art com a instrument, i afavorint la satisfacció i l’interès per l’expressió plàstica, com a creadors d’obres i com a observadors.ca_CA
dc.description.abstractThrough this project I will work art. It should be noted that educating through art is very beneficial for students, as it helps to develop-be physically, socially and intellectually. In childhood education children perceive art as a passing time. The intention of this project is that through art children lear to question reality. This goal will be worked on from a series of works by Dina Goldstein entitled 'Fallen Princess', these works show the hidden face of the Disney company princesses. The main topic to be addressed will be gender difference. The total works worked will be three Snow White, Cinderella ‘’after hours’’ and Bestie&Beatuy The methodology of the project arises from the MUPAI and method of Art Thiking, with these two methodologies I have created a new one, with the intention of promoting the critical thinking of children through art and at the same time maintaining interest in plastic expression both as creators and observers.ca_CA
dc.format.extent29 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectdesigualtat de gènereca_CA
dc.subjectmètode MUPAIca_CA
dc.subjectArt Thinkingca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectEducació artísticaca_CA
dc.subjectDisneyca_CA
dc.subjectgender inequalityca_CA
dc.subjectMethod MUPAIca_CA
dc.subjectArt Thinkingca_CA
dc.subjectinfant educationca_CA
dc.subjectartistic educationca_CA
dc.titleNous models d’educació artística: desmuntant el paradigma de disney a l’aula d’infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional