Mostrar el registro sencillo del ítem
“Junts cuidem el planeta”, programa de tutoria entre iguals centrat en el medi ambient per a les ciències de la naturalesa
dc.contributor.author | Rosa Sanchis, Ana | |
dc.contributor.other | Moliner Miravet, Lidón | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T19:57:16Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T19:57:16Z | |
dc.date.issued | 2020-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/192134 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | “Junts cuidem el planeta” és un programa de tutoria entre iguals creat per a millorar els hàbits de cura del medi ambient en l'alumnat de 5è de Primària. Aquest programa es duu a terme en l'àrea de Ciències de la Naturalesa i està directament relacionat amb els continguts curriculars de l’unitat didàctica que es treballa a cada moment, segons la temporalització proposada. L'alumnat aprèn a través d’una activitat estructurada, organitzada en parelles, utilitzant un marc de relació establit per la metodologia de tutoria entre iguals i secundat per la docència compartida. Aquest treball està centrat en l'etapa d’Educació Primària, així doncs es fa referència a les lleis que la regulen i es descriuen els principals fonaments de l'educació inclusiva, l'atenció a la diversitat, aprenentatge cooperatiu i la tutoria entre iguals. Tant el programa com els recursos creats estan pensats per a una tutoria entre iguals de tipus recíproca. El material didàctic que s'aporta és: un exemple de temporalització del curs acadèmic 2019-2020 amb pautes per a la seua creació; un qüestionari sociomètric per a la creació de parelles; 12 fulls de treball dividits en preguntes prèvies, un text i dues o tres activitats; una relació entre fulls, continguts i descripció de cada sessió; i finalment, s'opta per una avaluació formadora i formativa basada en el llibre “(En)raonem en parella”. | ca_CA |
dc.format.extent | 50 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | educació sostenible | ca_CA |
dc.subject | tutoria entre iguals | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | educació inclusiva | ca_CA |
dc.subject | educació primària | ca_CA |
dc.title | “Junts cuidem el planeta”, programa de tutoria entre iguals centrat en el medi ambient per a les ciències de la naturalesa | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840