Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSerrano Bernabé, Maria
dc.contributor.otherMonferrer Sales, Lidón
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-19T16:25:26Z
dc.date.available2021-02-19T16:25:26Z
dc.date.issued2020-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192127
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractL’hort durant molts anys ha sigut el mètode de treball i de subsistència de moltes persones, ja que l’agricultura ha anat evolucionant des de la recol·lecció per a u mateix, passant per ser la moneda de canvi, fins a ser un comerç. Ha evolucionat tan exageradament, que la societat l’ha deixada apartada. No obstant això, cap als anys 90 aquesta pràctica ha anat integrant-se en les escoles com a hort escolar. La finalitat d’aquest treball és proporcionar consells i ferramentes per a poder dur a terme un hort escolar ecològic a mestres en educació primària. S’exposen diferents apartats per a garantir la creació de l’hort amb èxit. La informació que s’ofereix sobre diversos elements que composen l’hort serveixen per a aclarir qualsevol dubte que puga sorgir en el procés de l’hort. Per tant, aquest treball es divideix en una part teòrica i una altra pràctica, on apareixen els objectius i continguts necessaris per a poder ensenyar a l’alumnat què és i com es manté un hort escolar ecològic. Aquest tipus de treball en l’horticultura, és ecològic perquè s’intenta no utilitzar cap producte de síntesi de laboratori, ja que hi ha remeis casolans menys nocius que poden fer front a les possibles plagues o malalties de les plantes, així com l’associació de plantes aromàtiques amb hortalisses.ca_CA
dc.description.abstractThe orchad for many years has been the method of work and subsistence of many people, since agriculture has evolved from harvesting for oneself, going to be the currency, to being a trade. It has evolved so dramatically that society has pushed it aside. However, towards the 90s this practice has been integrated into schools as a school garden. The purpose of this work is to provide tips and tools to carry out an ecological school garden for teachers in primary education. Different sections are exposed to guarantee the successful creation of the garden. The information offered on various elements that make up the garden serve to clarify any doubts that may arise in the garden process. Therefore, this work is divided into a theoretical and a practical part, where the objectives and necessary contents appear to be able to teach students what an ecological school garden is and how it is maintained. This type of work in horticulture is ecological because we try not to use any laboratory synthesis product, since there are less harmful home remedies that can cope with possible pests or plant ailments, as well as the association of aromatic plants with vegetables.ca_CA
dc.format.extent74 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecthort escolar ecològicca_CA
dc.subjectorganic school gardenca_CA
dc.subjectgarden creationca_CA
dc.subjectplant activitiesca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.titleL’hort escolar com a recurs pedagògicca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem