Mostrar el registro sencillo del ítem
Programa de millora per a treballar l’assertivitat en l’aula d’Educació Infantil
dc.contributor.author | Sánchez Mateu, Mireia | |
dc.contributor.other | Abellán-Roselló, Laura | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T09:51:12Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T09:51:12Z | |
dc.date.issued | 2020-06-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191965 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu principal del programa «Mini JO aprèn a dir NO» és oferir ferramentes, activitats, recursos i estratègies per a construir una sòlida educació socioemocional, partint de la importància de desenvolupar unes completes habilitats socials. L’assertivitat és l’habilitat social que predomina especialment en les relacions interpersonals, ja que ens ensenya tant a fer respectar les nostres opinions com a respectar les dels altres. Les activitats dissenyades en aquest programa estan pensades per a l’aplicació en una aula de 5 anys, però podem adaptar-les a diferents nivells educatius. El programa desenvolupa un conjunt d’activitats que van de menor a major grau de dificultat, mitjançant les quals l’alumnat anirà assolint els conceptes per a poder arribar a l’objectiu final del programa, que és ser capaços d’extrapolar les situacions de rol treballades en l’aula en tots aquells contextos i situacions en els que es troben en la seva vida real. Aquestes activitats es divideixen en tres gran blocs: activitats de coneixements, activitats manuals i activitats d’interacció i dramatització. Amb els resultats d’aquest programa tractem de traure conclusions significatives pel que fa a la necessitat de fer èmfasi en l’educació de les habilitats socials com a base d’una convivència sana i exitosa en la societat. | ca_CA |
dc.description.abstract | The principal aim of the program is to offer tools, activities, resources and strategies to construct a solid socio-emotional education, starting from the importance to develop some complete social abilities. The assertiveness is the social ability that predominates especially at the relationships, since it teaches us so much at making respect our opinions as a respecting the of the others. The activities designed at this program are thought for the application in a five year classroom, but we can adapt them at distinct educational levels. This program develops a few activities that go of minor at main rank of difficult, through which the students will go acquiring the concepts to be able to reach the final aim of the program, that is capable being to extrapolate the situations of rol worked at the classroom at all those contexts and situations at those that find at his real life. These activities divide at three big blocs: knowledge activities, manual activities and activities of interaction and dramatization. With the results of this program we treat to extract significant conclusions regarding the necessity to make emphasis at the nurture of the social abilities as a base of a healthy and successful coexistence at the society. | ca_CA |
dc.format.extent | 43 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | habilitats socials | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.subject | assertivitat | ca_CA |
dc.subject | educació socioemocional | ca_CA |
dc.subject | relacions interpersonals | ca_CA |
dc.subject | social skills | ca_CA |
dc.subject | childhood education | ca_CA |
dc.subject | assertiveness | ca_CA |
dc.subject | socio-emotional education | ca_CA |
dc.subject | relationships | ca_CA |
dc.title | Programa de millora per a treballar l’assertivitat en l’aula d’Educació Infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840