Programa de millora per a treballar l’assertivitat en l’aula d’Educació Infantil
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Programa de millora per a treballar l’assertivitat en l’aula d’Educació InfantilAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Abellán-Roselló, Laura; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaData de publicació
2020-06-12Editor
Universitat Jaume IResum
L’objectiu principal del programa «Mini JO aprèn a dir NO» és oferir ferramentes, activitats,
recursos i estratègies per a construir una sòlida educació socioemocional, partint de la importància
de desenvolupar unes ... [+]
L’objectiu principal del programa «Mini JO aprèn a dir NO» és oferir ferramentes, activitats,
recursos i estratègies per a construir una sòlida educació socioemocional, partint de la importància
de desenvolupar unes completes habilitats socials. L’assertivitat és l’habilitat social que predomina
especialment en les relacions interpersonals, ja que ens ensenya tant a fer respectar les nostres
opinions com a respectar les dels altres. Les activitats dissenyades en aquest programa estan
pensades per a l’aplicació en una aula de 5 anys, però podem adaptar-les a diferents nivells
educatius.
El programa desenvolupa un conjunt d’activitats que van de menor a major grau de
dificultat, mitjançant les quals l’alumnat anirà assolint els conceptes per a poder arribar a l’objectiu
final del programa, que és ser capaços d’extrapolar les situacions de rol treballades en l’aula en
tots aquells contextos i situacions en els que es troben en la seva vida real. Aquestes activitats es
divideixen en tres gran blocs: activitats de coneixements, activitats manuals i activitats d’interacció
i dramatització. Amb els resultats d’aquest programa tractem de traure conclusions significatives
pel que fa a la necessitat de fer èmfasi en l’educació de les habilitats socials com a base d’una
convivència sana i exitosa en la societat. [-]
The principal aim of the program is to offer tools, activities, resources and strategies to
construct a solid socio-emotional education, starting from the importance to develop some
complete social abilities. The ... [+]
The principal aim of the program is to offer tools, activities, resources and strategies to
construct a solid socio-emotional education, starting from the importance to develop some
complete social abilities. The assertiveness is the social ability that predominates especially at the
relationships, since it teaches us so much at making respect our opinions as a respecting the of
the others. The activities designed at this program are thought for the application in a five year
classroom, but we can adapt them at distinct educational levels.
This program develops a few activities that go of minor at main rank of difficult, through
which the students will go acquiring the concepts to be able to reach the final aim of the program,
that is capable being to extrapolate the situations of rol worked at the classroom at all those
contexts and situations at those that find at his real life. These activities divide at three big blocs:
knowledge activities, manual activities and activities of interaction and dramatization. With the
results of this program we treat to extract significant conclusions regarding the necessity to make
emphasis at the nurture of the social abilities as a base of a healthy and successful coexistence at
the society. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess