Mostrar el registro sencillo del ítem
Programa de prevenció per a treballar la por en alumnes de 4 anys
dc.contributor.author | Ruiz Piquer, Carla | |
dc.contributor.other | Abellán-Roselló, Laura | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T08:27:35Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T08:27:35Z | |
dc.date.issued | 2020-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191959 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball es presenta un programa de prevenció, destinat a xiquets i xiquetes del segon nivell del segon Cicle d'Educació Infantil, per a millorar l’autoregulació de la por i prevenir l’aparició d’ansietat i/o fòbia en la seua edat adulta. Així doncs, també es pretén que aprenguen a identificar aquesta emoció, sàpiguen controlar-la en situacions on es manifeste i, per últim, aprendre a canalitzar la por. Aquest programa té trenta activitats dissenyades per a desenvolupar-se en deu sessions distribuïdes al llarg de cinc setmanes. Aquestes sessions han sigut seqüenciades en diferents fases tenint en conter el seu objectiu a complir i la dificultat. A més a més, a l’hora de crear-les s’ha tingut en conter la investigació bibliogràfica, que s’ha fet relacionada amb les emocions i el sentiment de por en infantil. Tot i això, s’han basat en una metodologia de l'aprenentatge significatiu i la visió globalitzada. Per tant, els coneixements aniran de menys a més i s’avaluaran de manera global. Cal tenir en conter, que aquest programa utilitza el joc com a recurs lúdic. Per últim, aquest programa té una estructura d’investigació-acció, ja que partirà d’una avaluació diagnòstica, seguidament la posada en practica i l’avaluació final, aquesta última donarà peu a diverses millores. | ca_CA |
dc.description.abstract | This work presents a prevention programme, for children in the second level of the second Cycle of Early Childhood Education, to improve the self-regulation of fear and prevent the onset of anxiety and/or phobia in adulthood. So it is also intended that they learn to identify this emotion, know how to control it in situations where it manifests itself and finally, learn to channel fear. This program has thirty activities designed to be developed in ten sessions spread over five weeks. These sessions have been sequenced in different phases taking into account their goal to be met and the difficulty. In addition, bibliographic research has been taken into account when creating them, which has been made related to emotions and the feeling of fear in childish. Still, they have been based on a meaningful learning methodology and globalized vision. Knowledge will therefore be less than further and assessed globally. Keep in mind, that this program uses the game as a playful resource. Finally, this program has a researchaction structure, since it will start from a diagnostic evaluation, implementation and final evaluation, the latter would lead to several improvements. | ca_CA |
dc.format.extent | 40 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | emocions | ca_CA |
dc.subject | por | ca_CA |
dc.subject | autoregulació | ca_CA |
dc.subject | fòbies | ca_CA |
dc.subject | emotions | ca_CA |
dc.subject | fear | ca_CA |
dc.subject | self-regulation | ca_CA |
dc.subject | phobias | ca_CA |
dc.title | Programa de prevenció per a treballar la por en alumnes de 4 anys | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840