Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRuiz Piquer, Carla
dc.contributor.otherAbellán-Roselló, Laura
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2021-02-12T08:27:35Z
dc.date.available2021-02-12T08:27:35Z
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191959
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta un programa de prevenció, destinat a xiquets i xiquetes del segon nivell del segon Cicle d'Educació Infantil, per a millorar l’autoregulació de la por i prevenir l’aparició d’ansietat i/o fòbia en la seua edat adulta. Així doncs, també es pretén que aprenguen a identificar aquesta emoció, sàpiguen controlar-la en situacions on es manifeste i, per últim, aprendre a canalitzar la por. Aquest programa té trenta activitats dissenyades per a desenvolupar-se en deu sessions distribuïdes al llarg de cinc setmanes. Aquestes sessions han sigut seqüenciades en diferents fases tenint en conter el seu objectiu a complir i la dificultat. A més a més, a l’hora de crear-les s’ha tingut en conter la investigació bibliogràfica, que s’ha fet relacionada amb les emocions i el sentiment de por en infantil. Tot i això, s’han basat en una metodologia de l'aprenentatge significatiu i la visió globalitzada. Per tant, els coneixements aniran de menys a més i s’avaluaran de manera global. Cal tenir en conter, que aquest programa utilitza el joc com a recurs lúdic. Per últim, aquest programa té una estructura d’investigació-acció, ja que partirà d’una avaluació diagnòstica, seguidament la posada en practica i l’avaluació final, aquesta última donarà peu a diverses millores.ca_CA
dc.description.abstractThis work presents a prevention programme, for children in the second level of the second Cycle of Early Childhood Education, to improve the self-regulation of fear and prevent the onset of anxiety and/or phobia in adulthood. So it is also intended that they learn to identify this emotion, know how to control it in situations where it manifests itself and finally, learn to channel fear. This program has thirty activities designed to be developed in ten sessions spread over five weeks. These sessions have been sequenced in different phases taking into account their goal to be met and the difficulty. In addition, bibliographic research has been taken into account when creating them, which has been made related to emotions and the feeling of fear in childish. Still, they have been based on a meaningful learning methodology and globalized vision. Knowledge will therefore be less than further and assessed globally. Keep in mind, that this program uses the game as a playful resource. Finally, this program has a researchaction structure, since it will start from a diagnostic evaluation, implementation and final evaluation, the latter would lead to several improvements.ca_CA
dc.format.extent40 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectemocionsca_CA
dc.subjectporca_CA
dc.subjectautoregulacióca_CA
dc.subjectfòbiesca_CA
dc.subjectemotionsca_CA
dc.subjectfearca_CA
dc.subjectself-regulationca_CA
dc.subjectphobiasca_CA
dc.titlePrograma de prevenció per a treballar la por en alumnes de 4 anysca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem