Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMembrado Ferrer, Marta
dc.contributor.otherGórriz Plumed, Ana Belén
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2021-02-10T12:47:58Z
dc.date.available2021-02-10T12:47:58Z
dc.date.issued2020-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191888
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEn els moments de joc lliure l’alumnat es desenvolupa integralment. No sols obté progressos en les seues habilitats motrius i processos cognitius, sinó que també desenvolupa la seua personalitat i les seues habilitats socioemocionals. Partint de l’observació sistemàtica del joc lliure d’un grup de xiquetes i xiquets de tres anys tant dins de l’aula com a un pati coeducatiu, es posa la mirada en aquestes habilitats així com en la seua capacitat de gestió dels conflictes. Es tracta de proporcionar suport a l’alumnat per a progressar cap a una gestió més autònoma des d’un posicionament d’acompanyament emocional. És a dir, de validar totes les emocions, d’arribar a ser conscients de les mateixes i de dirigir-les cap a respostes positives superant la frustració. Es tracta d’evitar respostes agressives però sense reprimir o castigar la ira. Al llarg de dos mesos d’intervenció i mitjançant la creació de diferents espais i materials es pretén crear un clima segur i de confiança per a l’alumnat on desenvolupar-se socialment i emocionalment. Tanmateix, es pretén transmetre la importància del tractament dels conflictes, entesos com un motor de canvi personal i social, mai com un fet negatiu. Malgrat que l’educació emocional és un llarg camí a recórrer al llarg de les diferents etapes de la vida, es tracta de donar un primer pas cap a una convivència de pau.ca_CA
dc.format.extent43 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectConvivència Escolarca_CA
dc.subjectResolució de Conflictesca_CA
dc.subjectGestió Emocionalca_CA
dc.subjectJoc lliureca_CA
dc.subjectPatis Coeducatiusca_CA
dc.titleSentint els conflictes, caminant cap a la convivènciaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem