Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMelet Arin, Mar
dc.contributor.otherAparici Martí, Jorge
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-02-10T12:30:12Z
dc.date.available2021-02-10T12:30:12Z
dc.date.issued2020-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191886
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractLa societat a Espanya ha evolucionat entre el segle XX i XXI de manera notable, constituint-se com un col·lectiu caracteritzat per la multiculturalitat, la complexitat, la inclusió, els avanços tecnològics i la sobre informació. Aquestes característiques es tradueixen en un gran canvi dins del sistema educatiu del segle XXI, que pretén amb la seua renovació donar una resposta educativa a les noves necessitats de la seua societat. L’educació emocional i l’educació en valors són dues de les matèries que creixen en més força dins de l’etapa d’educació infantil en aquest nou segle, ja que la seua escènica és formar persones capaces de viure en societat. A més, tant l’educació emocional com l’educació en valors es caracteritzen per crear una pràctica educativa personalitzada i contextualitzada i que, per tant, incideix amb força dins de cada alumne.ca_CA
dc.description.abstractThe Spanish society has evolved between the 20th and 21st century in a remarkable way, coming together as a group whose characteristics are multiculturalism, complexity, inclusiveness, technological advances and over information. These characteristics have led to a great change in the educational system of the 21st century, which, with its renewal, aims to provide an educational response to the new needs of society. Emotional education and education in values are two of the most important subjects in the children's education stage in this new century, since its essence is to form people capable of living in society. Moreover, both emotional education and education in values are characterised by the creation of personalised and contextualised educational practice, which therefore has a strong impact on each student.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjecteducació emocionalca_CA
dc.subjecteducació en valorsca_CA
dc.subjectevolució en educació infantilca_CA
dc.subjectemotional educationca_CA
dc.subjecteducation in valuesca_CA
dc.subjectdevelopments in early childhood educationca_CA
dc.titleL’evolució de les matèries de l’educació infantil en el segle XXI: educació emocional i educació en valorsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional