Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSorribes Torres, Laura
dc.contributor.otherMovilla Rosell, José Luis
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-08T16:44:25Z
dc.date.available2021-02-08T16:44:25Z
dc.date.issued2020-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191797
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractActualment ens encontrem en una societat que es mou pel consum i per la producció desmesurada. Hem normalitzat els objectes d’un sol ús sense adonar-nos que els que més perjudicats eixim amb aquestes accions som nosaltres mateixa, els éssers humans. Això sí, a costa de carregar-nos i fer sofrir la resta d’éssers vius que habiten el nostre planeta. De veritat el nostre egoisme arriba tan lluny com per a sobreposar la nostra comoditat del present, de l’ara, deixant de costat tot el que perjudiquem pel camí? Pareix que no siguem capaços de saber que una simple acció com la d’utilitzar materials plàstics dia a dia a l’aula per realitzar activitats és una acció totalment evitable. Aquestes, tenen una repercussió, ni més ni menys, sobre l’entorn en el qual vivim i ens afecten directament. A banda, si aquesta acció es realitza davant milers de xiquetes i xiquetes al dia de forma constant fent veure que no és roin, l’únic que s’aconsegueix és empitjorar la situació i perjudicar el nostre medi ambient acumulant cada volta més residus mentre es contamina i es malgasta l’energia per fabricar-los. L’educació té un paper fonamental en l’hora de l’adquisició dels valors pels xiquets i xiquetes de Primària, a més ha de preparar per a la vida i la nostra vida ara està submergida baix una “crisi ambiental” que només si tots col·laborem, podrem remeiar. Perquè la sostenibilitat de la Terra siga una realitat s’ha de començar pel principi: l’exemple que es dona als alumnes a l’escola és un dels objectius principals d’aquest canvi. Així doncs, es planteja una metodologia general on s’impliquen docents i escoles amb la finalitat d’incloure el valor de l’ecologia i la preocupació pel medi ambient com un hàbit més de la vida diària que puguen arribar a fer de forma autònoma. Tractar el tema de manera directa i fer veure les conseqüències de les nostres accions és decisiu per al futur. Hem de formar persones crítiques que sàpiguen perquè s’ha de reduir el que consumim.ca_CA
dc.format.extent36 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectcontaminacióca_CA
dc.subjectecologiaca_CA
dc.subjecteducació ambientalca_CA
dc.subjectconscienciacióca_CA
dc.subjectsostenibilitatca_CA
dc.subjectescolaca_CA
dc.titleL’Ecologia com a valor fonamental a l’aula de primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem