Aprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocional
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/191771/TFG_2020_ConesaMilia%cc%81n_Maria.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Aprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocionalAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Ventura Chalmeta, Ester; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2020-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest treball es presenta una proposta metodològica amb la qual es pretén millorar el nivell
d'intel·ligència emocional de l'alumnat, a la vegada que es treballa la resolució pacífica dels
conflictes que ocorren ... [+]
En aquest treball es presenta una proposta metodològica amb la qual es pretén millorar el nivell
d'intel·ligència emocional de l'alumnat, a la vegada que es treballa la resolució pacífica dels
conflictes que ocorren diàriament a l'hora del pati. Així, després d'haver fet una investigació acurada
sobre l'entrenament de la intel·ligència emocional, se suggereixen tres activitats dissenyades per a
ser aplicades al darrer curs d'Educació Infantil. La primera d'elles està enfocada a relaxar l'alumnat
abans de treballar la resolució dels conflictes. La segona consisteix a realitzar una assemblea
mitjançant la qual, es pretén que els xiquets i xiquetes solucionen, amb la major autonomia possible,
les diferents problemàtiques ocasionades durant el pati. A més, es proposa enregistrar aquesta
activitat per a l'endemà analitzar entre tots algun fragment del vídeo. D'aquesta manera s'espera
que les gravacions actuen com un mirall, i així l'alumnat puga observar-se i corregir aquelles
conductes de les quals no se sent orgullós. Per tant, es considera interessant l'aplicació d'aquesta
metodologia, perquè desenvolupant la seua capacitat per a resoldre conflictes i el seu nivell
d'intel·ligència emocional de manera conjunta, possiblement s'aconseguirà una millor convivència
entre els companys, i conseqüentment un major grau de felicitat. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: