Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConesa Milián, Maria
dc.contributor.otherVentura Chalmeta, Ester
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-08T13:24:56Z
dc.date.available2021-02-08T13:24:56Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191771
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta una proposta metodològica amb la qual es pretén millorar el nivell d'intel·ligència emocional de l'alumnat, a la vegada que es treballa la resolució pacífica dels conflictes que ocorren diàriament a l'hora del pati. Així, després d'haver fet una investigació acurada sobre l'entrenament de la intel·ligència emocional, se suggereixen tres activitats dissenyades per a ser aplicades al darrer curs d'Educació Infantil. La primera d'elles està enfocada a relaxar l'alumnat abans de treballar la resolució dels conflictes. La segona consisteix a realitzar una assemblea mitjançant la qual, es pretén que els xiquets i xiquetes solucionen, amb la major autonomia possible, les diferents problemàtiques ocasionades durant el pati. A més, es proposa enregistrar aquesta activitat per a l'endemà analitzar entre tots algun fragment del vídeo. D'aquesta manera s'espera que les gravacions actuen com un mirall, i així l'alumnat puga observar-se i corregir aquelles conductes de les quals no se sent orgullós. Per tant, es considera interessant l'aplicació d'aquesta metodologia, perquè desenvolupant la seua capacitat per a resoldre conflictes i el seu nivell d'intel·ligència emocional de manera conjunta, possiblement s'aconseguirà una millor convivència entre els companys, i conseqüentment un major grau de felicitat.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectintel·ligència emocionalca_CA
dc.subjectresolució de conflictesca_CA
dc.subjectassemblea postpatica_CA
dc.subjectperspectiva temporalca_CA
dc.titleAprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocionalca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional