Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocional
dc.contributor.author | Conesa Milián, Maria | |
dc.contributor.other | Ventura Chalmeta, Ester | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T13:24:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T13:24:56Z | |
dc.date.issued | 2020-06-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191771 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball es presenta una proposta metodològica amb la qual es pretén millorar el nivell d'intel·ligència emocional de l'alumnat, a la vegada que es treballa la resolució pacífica dels conflictes que ocorren diàriament a l'hora del pati. Així, després d'haver fet una investigació acurada sobre l'entrenament de la intel·ligència emocional, se suggereixen tres activitats dissenyades per a ser aplicades al darrer curs d'Educació Infantil. La primera d'elles està enfocada a relaxar l'alumnat abans de treballar la resolució dels conflictes. La segona consisteix a realitzar una assemblea mitjançant la qual, es pretén que els xiquets i xiquetes solucionen, amb la major autonomia possible, les diferents problemàtiques ocasionades durant el pati. A més, es proposa enregistrar aquesta activitat per a l'endemà analitzar entre tots algun fragment del vídeo. D'aquesta manera s'espera que les gravacions actuen com un mirall, i així l'alumnat puga observar-se i corregir aquelles conductes de les quals no se sent orgullós. Per tant, es considera interessant l'aplicació d'aquesta metodologia, perquè desenvolupant la seua capacitat per a resoldre conflictes i el seu nivell d'intel·ligència emocional de manera conjunta, possiblement s'aconseguirà una millor convivència entre els companys, i conseqüentment un major grau de felicitat. | ca_CA |
dc.format.extent | 22 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | resolució de conflictes | ca_CA |
dc.subject | assemblea postpati | ca_CA |
dc.subject | perspectiva temporal | ca_CA |
dc.title | Aprenent a ser més feliç. L’enregistrament audiovisual com a ferramenta per a millorar la intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840