Mostrar el registro sencillo del ítem
La Neuroeducació a l’aula de música
dc.contributor.author | Vila Jovellar, Víctor | |
dc.contributor.other | Porta, Amparo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T19:42:59Z | |
dc.date.available | 2021-02-05T19:42:59Z | |
dc.date.issued | 2020-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191758 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’educació és una de les màximes expressions de llibertat de l’esser humà. Per començar realitzarem una aproximació al camp de la neuro-educació: com funciona el cervell humà amb la finalitat de conèixer els seus ritmes i processos des del punt de vista més científic per tal d’actuar en conseqüència dins l’aula. Realitzarem una revisió de la teoria constructivista de Piaget i aprofundirem en el desenvolupament cognitiu en relació a la música amb els textos de Josefa Lacárcel. També és necessari, en la direcció de Goleman, conèixer quin paper juguen les emocions en el procés d’ensenyança aprenentatge i el relacionarem amb l’aprenentatge de la música en concret amb l’objectiu holístic d’aplicar els beneficis a la quotidianitat de l’alumnat. Tractar de motivar l’atenció, la curiositat d’aprendre i la memòria a llarg termini requereix per part dels docents un exercici de coneixement fisiològic evolutiu del cervell juntament amb el treball de les emocions a l’aula, per tal d’adequar el treball a les necessitats reals de l’alumnat, qui és el protagonista principal en el procés educatiu. Hem de canviar el paradigma d’alumne com agent passiu per convertir-lo en agent actiu de la pròpia educació. | ca_CA |
dc.format.extent | 32 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | neuro-educació | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge significatiu | ca_CA |
dc.subject | emocions | ca_CA |
dc.subject | didàctica de la música | ca_CA |
dc.subject | desenvolupament cognitiu | ca_CA |
dc.title | La Neuroeducació a l’aula de música | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840