Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVedrí Blasco, Manel
dc.contributor.otherAlcalde Esteban, Manuel
dc.date.accessioned2021-02-05T17:44:42Z
dc.date.available2021-02-05T17:44:42Z
dc.date.issued2020-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191753
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau conté una visió o estratègia per treballar l’àrea de les Matemàtiques i una problemàtica que sovint es veu a l’hora de treballar amb els xiquets conceptes que van més enllà dels propis nombres. En aquest cas, treballarem a 3r de Primària les Figures Planes, el seu perímetre, la circumferència i el cercle i les seues parts. Per poder treballar aquests conceptes i tractar que els alumnes assolisquen els continguts donarem èmfasi en la motivació que mostra l’alumne per l’assignatura o pel tema en concret. “La motivació és l’interès que té l'alumne pel seu propi aprenentatge o per les activitats que li condueixen a ell. L’interès es pot adquirir, mantindre o augmentar en funció d'elements intrínsecs i extrínsecs” (Martínez-Salanova, 2020, La motivación en el aprendizaje). L’autor destaca que una de les funcions més importants de tot professor es suscitar l’interès de l’alumne però no de forma contextual i limitada a la pròpia situació, sinó que s’ha de crear un hàbit motivacional en l’alumne en el qual ell mateix es preocupa pel seu desenvolupament i per aprendre coses noves. Per poder aconseguir açò, el mestre ha de ser capaç de realitzar activitats les quals desperten l’interès dels alumnes. És més important crear l’interès de l’alumne per les activitats que plantegem que pel missatge que es pot transmetre. Per tant, amb aquest treball, plantejarem una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes on realitzarem tasques les quals estaran dirigides a fomentar l’interès de l’alumne. Les activitats es realitzaran, entre altres llocs, al pati per treballar els continguts de forma lúdica. L’objectiu és que els xiquets i xiquetes no es senten en un aula tradicional, on l’aprenentatge de les Matemàtiques pot ser molt frustrant per una bona part dels alumnes, sinó què es troben en un ambient agradable, de descobriment i, sobretot, estimulant pel seu desenvolupament.ca_CA
dc.format.extent27 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectfigures planesca_CA
dc.subjectperímetreca_CA
dc.subjectcircumferènciaca_CA
dc.subjectcercleca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.titleCom treballar la geometria a tercer de primària atenent a la motivació de l’alumneca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem