Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCarabaca Granell, Aldara
dc.contributor.otherOrtí Ferreres, Joan
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2021-02-05T15:55:54Z
dc.date.available2021-02-05T15:55:54Z
dc.date.issued2020-06-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191741
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
dc.description.abstractEl present article té la finalitat d'analitzar la divergència del desenvolupament motriu i actitudinal que hi pot haver en una mateixa aula d'infantil de 5 anys, mitjançant els jocs tradicionals. Per als jocs motrius, els elements que hem estudiat a partir de l'observació i recollida d'informació a través d'uns qüestionaris han sigut; la motivació, l'actitud, el temps i les vegades que ha pagat l'alumnat. En canvi, per al joc cognitiu plantejat, els elements analitzats a banda de la motivació i l'actitud han sigut; el raonament i l'estratègia. Un cop analitzades les dades, es va arribar a la conclusió que aquests tipus de jocs enforteixen habilitats, valors, destreses i actituds necessàries per a un bon desenvolupament integral propiciant vincles entre iguals, sobretot en els primers anys de vida. Els resultats obtinguts també constaten que, en general, l'alumnat ha experimentat una gran diversitat de sentiments, accions, emocions, actituds, entre altres durant el desenvolupament de la proposta d'intervenció com en els moments de temps lliure d'aquests. Malgrat els resultats obtinguts, s'ha pogut observar que no existeix una conscienciació total per part de l'equip docent sobre els beneficis que poden aportar els jocs, i en concret els tradicionals a l'aula.ca_CA
dc.description.abstractThis article aims to analyze the divergence in motor and attitudinal development that can occur in a single classroom of 5-year-olds, using traditional games. For the motor games, the elements that we have studied from the observation and collection of information through our management have followed; the motivation, the attitude, the time and the lives that the student has paid. In contrast, for the cognitive game that has been proposed, the elements analyzed in terms of motivation and attitude have been: reasoning and strategy. Once the data have been analysed, the conclusion will be reached that these types of games strengthen the abilities, values, skills and attitudes necessary for good overall development, fostering links between equals, especially in the first years of life. The results obtained also show that, in general, students have experienced a great diversity of feelings, actions, emotions, attitudes, among others during the development of the proposal of intervention as well as in the moments of leisure. Despite the results obtained, it has been possible to observe that there is no total awareness on the part of the teaching team about the benefits that play can bring, and in particular the traditional ones, to the classroom.ca_CA
dc.format.extent28 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectDesenvolupament motriuca_CA
dc.subjectActitudinalca_CA
dc.subjectJocsca_CA
dc.subjectTradicionalsca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectMotor developmentca_CA
dc.subjectAttitudinalca_CA
dc.subjectGamesca_CA
dc.subjectTraditionalca_CA
dc.subjectChild Educationca_CA
dc.titleAnàlisi de la divergència de desenvolupament motriu i actitudinal mitjançant els jocs tradicionalsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem