Programació didàctica per a l’assignatura de matemàtiques de 2n d’ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica per a l’assignatura de matemàtiques de 2n d’ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Beltrán, Antonio; Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2020-07-21Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest document és el treball fi de màster de l’alumne Carlos Saport i Tomàs.
Correspón al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i
Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament ... [+]
Aquest document és el treball fi de màster de l’alumne Carlos Saport i Tomàs.
Correspón al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i
Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, especialitat en
Matemàtiques cursat a la Universitat Jaume I de Castelló al curs 2019/2020. El
treball ha sigut tutoritzat pel Doctor Antonio Beltrán Felip.
Aquest treball és una programació curricular anual del 2n curs de l’Educació
Secundària Obligatòria per a l’assignatura de matemàtiques. S’ha adoptat el format
que es demana a l’annex II de l’Ordre 7/2019 de convocatòria d’oposicions així com
la normativa dels Treballs de Final de Màster de la Universitat Jaume I per a la
modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular.
El document és una programació anual on s’inclou la planificació curricular
contextualitzada trimestral del primer trimestre amb 3 unitats didàctiques
desenvolupades. S’han disposat les sessions, activitats, recursos didàctics, recursos
organitzatius i estratègies d’ensenyament i aprenentatge per tal d’assolir els
objectius i treballar les competències de forma adient.
S’ofereixen materials de suport i reforç en totes les unitats així com també
s’atén a la diversitat programant segons els principis de disseny universal per a
l’aprenentatge, proporcionant múltiples maneres per al compromís, de representació
i per a l’acció i l’expressió.
D’aquesta manera s’avalua els alumnes segons els criteris i amb indicadors
d’èxit, utilitzant estratègies que possibiliten els estudiants arribar i superar els
objectius de forma que ens ajustem a la situació de cadascun d’ells. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess