Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMarín Pérez, Silvia
dc.contributor.otherNavarro i Ferrando, Ignasi
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2021-01-25T19:19:40Z
dc.date.available2021-01-25T19:19:40Z
dc.date.issued2020-11-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191490
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP419. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractThe emergence of task-based language teaching (TBLT) and Project-based language teaching (PBLT) approaches in the 80s represents a step forward in the field of foreign language teaching (FL). These approaches aim at improving communicative competence (Ellis,1994). However, the adoption of these innovative methods raises an issue for the teacher of foreign languages due to the theoretical burden underlying the approach, which without the adequate knowledge can be difficult to put into practise (Carless, 2012). Within the Spanish educational system this situation supposes a problem since the curriculum is oriented towards the acquisition of basic competences. Similarly, the European Union insists on citizens needing the acquisition of key competences as an undisputable condition to reach personal, social and professional development, fitting the demands of a globalized world. Moreover, new learning contexts set a new scenario for digital-rich project and task-based implementation. From this standpoint, this master thesis dissertation attempts to contribute to the practise of a reinvented version of task-based and project-based teaching in the classroom. Nevertheless, its implementation has not been possible due to the Covid-19 sanitary crisis. This master thesis is structured as follows: first, it presents a framework for the design of didactic units. Secondly, it exemplifies this proposal with a didactic unit based on TBLT and PBLT methods, maximizing the use of digital tools as they are indispensable tools in the 21st century classroom. Then, we discuss on our didactic unit and debate its implementation, offering some recommendations at the end. Finally, in the last part of our master thesis dissertation we will summarize the main points of our proposal.ca_CA
dc.description.abstractL´aparició d´enfocaments d´ensenyament d´idiomes basats en tasques (TBLT) i projectes (PBLT) als anys 80 representa un pas endavant en el camp de l´ensenyament de llengües estrangeres (FL). Aquests enfocaments tenen com a objectiu millorar la competència comunicativa (Ellis, 2005). No obstant això, l´adopció d´aquests mètodes innovadors planteja un problema per al professor de llengües estrangeres a causa de la càrrega teòrica subjacent a l´enfocament, que sense el coneixement adequat por ser difícil de posar en pràctica (Carless, 2004). Dins del sistema educatiu espanyol aquesta situació suposa un problema ja que el currículum està orientat a l´adquisició de competències bàsiques. De la mateixa manera, el Marc Europeu Comú de Referencia para les llengües (MECR) insisteix en el fet que els ciutadans necessitin l´adquisició de competències clau com a condició indiscutible per assolir el desenvolupament personal, social i professional, en funció de les exigències d´un món globalitzat. A més, els nous contextos d´aprenentatge configuren l´escenari per a la implementació basada en tasques i projectes rics en material digital. Des d´aquest punt de vista, aquesta tesi de fi de màster intenta contribuir a la pràctica d´una versió reinventada d´ensenyament basat en tasques i projectes per a l´aula. Tot i això, la seva implementació no ha estat possible a causa de la crisi sanitària del Covid19. Aquesta tesi de màster s´estructura de la següent manera: en primer lloc, aquesta tesi presenta un marc per al disseny d´unitats didàctiques. En segon lloc, exemplifica aquesta proposta amb una unitat didàctica basada en TBLT i PBLT, maximitzant l’ús de les eines digitals, indispensables per a l´aula del segle XXI. Després, posarem el focus en la nostra unitat didàctica i debatrem sobre la seva implementació oferint algunes recomanacions al final. Per concloure, posarem punt i final al nostre treball resumint els principals temes de la nostra proposta.ca_CA
dc.format.extent78 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectTBLTca_CA
dc.subjectPBLTca_CA
dc.subjectFLca_CA
dc.subjectcommunicative competenceca_CA
dc.subjectCEFRca_CA
dc.subjectdigital implementationca_CA
dc.subjectcompetencia comunicativaca_CA
dc.subjectMECRca_CA
dc.subjectimplementación digitalca_CA
dc.titleA Teaching Proposal Reinventing Task-Based and Project-Based Approachesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem