Teaching Pragmatics from a Multiculural Perspective and Gardner’s Multiple Intelligences Approach in Primary Education Drama as a Useful Strategy to Teach The Speech Act of Greetings
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/97643
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Teaching Pragmatics from a Multiculural Perspective and Gardner’s Multiple Intelligences Approach in Primary Education Drama as a Useful Strategy to Teach The Speech Act of GreetingsAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Martín-Laguna, Sofía; Universitat Jaume I. Departament d'Estudis AnglesosData de publicació
2020-10-22Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües. Codi: SAY031. Curs: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess