Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGiménez Parra, Eva
dc.contributor.otherSanahuja Miralles, Jorge
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2020-12-16T13:20:50Z
dc.date.available2020-12-16T13:20:50Z
dc.date.issued2020-06-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190950
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball el tema principal és la cohesió grupal, punt clau per a crear un correcte clima dins les aules, però cal treballar-la primer amb el grup de classe i, seguidament, amb tota la comunitat educativa que rodeja al nostre alumnat. La convivència entre persones, a més, reforça les relacions entre elles i, les experiències de cadascú són importants per a la creació de vincles d’amistat entre, en aquest cas, en l’alumnat d’una mateixa classe. Aquest treball presenta una intervenció pràctica per a dur a terme en una aula amb la finalitat de millorar i crear relacions més respectuoses entre companys, d’aquesta manera es fomentarà dins la classe un clima d’acceptació i integració de tot l’alumnat. Es passarà prèviament, un qüestionari sociomètric anomenat “Sociomet” per conéixer les relacions prèvies a l’intervenció de la classe. Seguidament, mitjançant activitats pràctiques, lúdiques i de reflexió aconseguirem que l’alumnat amb conductes disruptives canvie a poc a poc la seua forma d’actuar i que els nens i nenes que siguen rebutjats dins la classe puguen ser integrats per a evitar l’exclusió. La motivació d’aquest alumnat és primordial perquè va lligada als seus interessos i per això es treballarà de manera significativa totes les activitats. L’observació d’alumnat amb conductes més fortes i problemàtiques serà important per veure si l’intervenció resulta efectiva.ca_CA
dc.format.extent34 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectcohesió grupalca_CA
dc.subjectclima de classeca_CA
dc.subjectconductes disruptivesca_CA
dc.subjectgrups heterogenisca_CA
dc.titleIntervenció pràctica per a la millora de la cohesió grupal en alumnat amb conductes disruptives dins l'aula de Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND