Mostrar el registro sencillo del ítem
Intervenció pràctica per a la millora de la cohesió grupal en alumnat amb conductes disruptives dins l'aula de Primària
dc.contributor.author | Giménez Parra, Eva | |
dc.contributor.other | Sanahuja Miralles, Jorge | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T13:20:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-16T13:20:50Z | |
dc.date.issued | 2020-06-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190950 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball el tema principal és la cohesió grupal, punt clau per a crear un correcte clima dins les aules, però cal treballar-la primer amb el grup de classe i, seguidament, amb tota la comunitat educativa que rodeja al nostre alumnat. La convivència entre persones, a més, reforça les relacions entre elles i, les experiències de cadascú són importants per a la creació de vincles d’amistat entre, en aquest cas, en l’alumnat d’una mateixa classe. Aquest treball presenta una intervenció pràctica per a dur a terme en una aula amb la finalitat de millorar i crear relacions més respectuoses entre companys, d’aquesta manera es fomentarà dins la classe un clima d’acceptació i integració de tot l’alumnat. Es passarà prèviament, un qüestionari sociomètric anomenat “Sociomet” per conéixer les relacions prèvies a l’intervenció de la classe. Seguidament, mitjançant activitats pràctiques, lúdiques i de reflexió aconseguirem que l’alumnat amb conductes disruptives canvie a poc a poc la seua forma d’actuar i que els nens i nenes que siguen rebutjats dins la classe puguen ser integrats per a evitar l’exclusió. La motivació d’aquest alumnat és primordial perquè va lligada als seus interessos i per això es treballarà de manera significativa totes les activitats. L’observació d’alumnat amb conductes més fortes i problemàtiques serà important per veure si l’intervenció resulta efectiva. | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | cohesió grupal | ca_CA |
dc.subject | clima de classe | ca_CA |
dc.subject | conductes disruptives | ca_CA |
dc.subject | grups heterogenis | ca_CA |
dc.title | Intervenció pràctica per a la millora de la cohesió grupal en alumnat amb conductes disruptives dins l'aula de Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840