Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorDoménech Puig, Marta
dc.contributor.otherDoménech Betoret, Fernando
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2020-11-30T12:01:09Z
dc.date.available2020-11-30T12:01:09Z
dc.date.issued2020-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190598
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractLa investigació està centrada a analitzar el perfil motivacional dels alumnes en l'etapa preadolescent, concretament 6è de primària, amb l'objectiu de descobrir les deficiències i les fortaleses que presenten els alumnes en l'assignatura de matemàtiques. El qüestionari s'ha utilitzat com a mitjà per obtenir les dades motivacionals que posteriorment s'han analitzat. Les escales utilitzades en el qüestionari procedeixen del model MOQSE (Model de Qualitat de Situació Educativa) de Doménech Betoret (20017, 2018) del qual parteix aquesta investigació. La informació obtinguda està representada en un gràfic de barres que concreta i clarifica les dades de cada variable estudiada. La variable “expectatives de control” és la que mostra més deficiències i, per tant, la proposta de millora està orientada a prendre consciència que depén de l'esforç de l'alumne superar la matèria. La tasca docent d'explicar la utilitat de les matemàtiques i la importància que aquestes tenen en el dia a dia ha estat la proposta principal que busca solucionar les deficiències detectades.ca_CA
dc.description.abstractThe research is focused on analyzing the motivational profile of students in the pre-adolescent stage, specifically 6th grade, with the aim of discovering the deficiencies and strengths presented by students in the mathematics subject. The method used has been the questionary, which has allowed us to obtain the motivational data that we have analyzed later. The scales used in the management process come from the MOQSE model (Model of Quality of Educational Situation) by Doménech Betoret (20017, 2018), which is the basis of this research. The information obtained is represented in a bar chart that specifies and clarifies the data of each variable studied. The "control expectations" variable is the one that shows more deficiencies and, therefore, the proposal of improvement is oriented to learn conscience that depends on the effort of the student to overcome the subject. The task of explaining the usefulness of mathematics and the importance that they have on a daily basis has been the main proposal that seeks to solve the deficiencies detected.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectMotivacióca_CA
dc.subjectèxitca_CA
dc.subjectperfil motivacionalca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.subjectaprenentatge de les matemàtiquesca_CA
dc.subjectMotivationca_CA
dc.subjectsuccessca_CA
dc.subjectmotivational profileca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.subjectlearning of mathematicsca_CA
dc.titleAvaluació diagnòstica i propostes de millora del nivell motivacional de l'alumnat de primària a l'assignatura de matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem