Mostrar el registro sencillo del ítem
Guia didáctica per a treballar les qüestions de gènere amb l'alumnat d'Educació Primària
dc.contributor.author | Canet Mahiques, Carolina | |
dc.contributor.other | Martínez León, Patricia | |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T11:39:47Z | |
dc.date.available | 2020-11-27T11:39:47Z | |
dc.date.issued | 2020-06-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190565 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Cada dia més, en l’actualitat escolar, són necessaris el tractament de la identitat sexual, la igualtat i l’expressió de gènere a l’aula a través de diversos recursos adequats a l’etapa escolar. Vivim en una societat on s’esdevenen actes que, des de les escoles, hem de pretendre eradicar amb l’educació i el foment de valors positius cap als alumnes. D’aquesta forma, en el currículum actual han anat sortint noves lleis que donen suport a aquest tipus d’ensenyaments, per tal de construir, entre tots i totes, una societat lliure de violència, burla i qualsevol tipus de discriminació per raons de gènere o d’identitats. Aleshores, en aquest Treball de Fi de Grau (TFG), pretenem crear una Guia Didàctica per a treballar amb l’alumnat d’educació primària el respecte i les relacions igualitàries, no violentes i saludables a partir d’un llibre coeducatiu que tracte aquests temes. Amb açò, crearem un debat entre l’alumnat, ja que la lectura d’aquest els endinsa en una problemàtica present en la societat actual, des d’un punt de vista que ells/es puguen entendre, ja que aquesta s’adapta i és recomanable per a qualsevol edat. A més a més, els contes ens fan gaudir, somiar i divertir-nos en qualsevol moment del dia i, més encara, quan som menuts. Tanmateix, la lectura en els escolars contribueix al seu creixement integral, la seua educació i socialització i, per això, hem d’aprofitar aquest poder que té per desenvolupar valors positius que facen d’ells/es uns adults que contribuisquen a crear una societat futura millor. En aquest sentit, amb el present TFG, es crearà una guia didàctica, com ja hem dit abans, amb material professional i per a l’alumnat que no portarem a pràctica, sinó que estarà a la disposició de qualsevol centre escolar per a treballar la temàtica proposada amb els seus alumnes. | ca_CA |
dc.format.extent | 22 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació literària | ca_CA |
dc.subject | Àlbum il·lustrat | ca_CA |
dc.subject | Identitat de gènere | ca_CA |
dc.subject | Coeducació | ca_CA |
dc.subject | Igualtat de gènere | ca_CA |
dc.title | Guia didáctica per a treballar les qüestions de gènere amb l'alumnat d'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840