Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCanet Mahiques, Carolina
dc.contributor.otherMartínez León, Patricia
dc.date.accessioned2020-11-27T11:39:47Z
dc.date.available2020-11-27T11:39:47Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190565
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractCada dia més, en l’actualitat escolar, són necessaris el tractament de la identitat sexual, la igualtat i l’expressió de gènere a l’aula a través de diversos recursos adequats a l’etapa escolar. Vivim en una societat on s’esdevenen actes que, des de les escoles, hem de pretendre eradicar amb l’educació i el foment de valors positius cap als alumnes. D’aquesta forma, en el currículum actual han anat sortint noves lleis que donen suport a aquest tipus d’ensenyaments, per tal de construir, entre tots i totes, una societat lliure de violència, burla i qualsevol tipus de discriminació per raons de gènere o d’identitats. Aleshores, en aquest Treball de Fi de Grau (TFG), pretenem crear una Guia Didàctica per a treballar amb l’alumnat d’educació primària el respecte i les relacions igualitàries, no violentes i saludables a partir d’un llibre coeducatiu que tracte aquests temes. Amb açò, crearem un debat entre l’alumnat, ja que la lectura d’aquest els endinsa en una problemàtica present en la societat actual, des d’un punt de vista que ells/es puguen entendre, ja que aquesta s’adapta i és recomanable per a qualsevol edat. A més a més, els contes ens fan gaudir, somiar i divertir-nos en qualsevol moment del dia i, més encara, quan som menuts. Tanmateix, la lectura en els escolars contribueix al seu creixement integral, la seua educació i socialització i, per això, hem d’aprofitar aquest poder que té per desenvolupar valors positius que facen d’ells/es uns adults que contribuisquen a crear una societat futura millor. En aquest sentit, amb el present TFG, es crearà una guia didàctica, com ja hem dit abans, amb material professional i per a l’alumnat que no portarem a pràctica, sinó que estarà a la disposició de qualsevol centre escolar per a treballar la temàtica proposada amb els seus alumnes.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectEducació literàriaca_CA
dc.subjectÀlbum il·lustratca_CA
dc.subjectIdentitat de gènereca_CA
dc.subjectCoeducacióca_CA
dc.subjectIgualtat de gènereca_CA
dc.titleGuia didáctica per a treballar les qüestions de gènere amb l'alumnat d'Educació Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA