Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorDauden Fernandez, Miriam
dc.contributor.otherFernández Rivera, Juan José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2020-11-26T14:37:48Z
dc.date.available2020-11-26T14:37:48Z
dc.date.issued2020-07-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190525
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl següent treball fi de màster correspon a la modalitat 3 de TFM programació curricu lar didactica de les ciències experimentals, aplicada a la assignatüra de biologia i geologia al curs 4t d’ESO. El principal objectiu d’aqüest treball e!s el disseny de la programació didàctica del bloc IV ECOLOGIA on es pretén arreplegar totes les unitats que el componen, incloent els objectius, programació , competències, metodologies, recürsos, temporitzacio! , seque- enciació i avaluació , a me!s es pretén incloure elements transversals com son els objectius de desenvolupament per a un món sostenible (ODS) proposats per l’ONU. Es faran servir els coneixements adquirits dürant el máster de manera que es puge aplicar diferents metodologies didàctiques per a afrontar i adqüirir les competències claü gràcies a l’afavoriment de l’aprenentatge significatiu. Amb l’ajuda d’aqüest docüment, qialsevol professor pot emprar-lo com a guia per a desenvolüpar el procés d’ensenyament-aprenentatge de manera eficaç. Així mateix es planteja l’avaluació docent com a millora continüa per a la formació d’una societat preparada per a la creacio! d’un futur millor.ca_CA
dc.format.extent86 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectprogramació didàcticaca_CA
dc.subjectODSca_CA
dc.subjectunitats didàctiquesca_CA
dc.subjectbiologiaca_CA
dc.subjectdidàctica de les ciències experimentalsca_CA
dc.title“La importància dels ecosistemes”. Programació didàctica Biologia i Geologia 4 ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional