Mostrar el registro sencillo del ítem
“La importància dels ecosistemes”. Programació didàctica Biologia i Geologia 4 ESO
dc.contributor.author | Dauden Fernandez, Miriam | |
dc.contributor.other | Fernández Rivera, Juan José | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T14:37:48Z | |
dc.date.available | 2020-11-26T14:37:48Z | |
dc.date.issued | 2020-07-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190525 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball fi de màster correspon a la modalitat 3 de TFM programació curricu lar didactica de les ciències experimentals, aplicada a la assignatüra de biologia i geologia al curs 4t d’ESO. El principal objectiu d’aqüest treball e!s el disseny de la programació didàctica del bloc IV ECOLOGIA on es pretén arreplegar totes les unitats que el componen, incloent els objectius, programació , competències, metodologies, recürsos, temporitzacio! , seque- enciació i avaluació , a me!s es pretén incloure elements transversals com son els objectius de desenvolupament per a un món sostenible (ODS) proposats per l’ONU. Es faran servir els coneixements adquirits dürant el máster de manera que es puge aplicar diferents metodologies didàctiques per a afrontar i adqüirir les competències claü gràcies a l’afavoriment de l’aprenentatge significatiu. Amb l’ajuda d’aqüest docüment, qialsevol professor pot emprar-lo com a guia per a desenvolüpar el procés d’ensenyament-aprenentatge de manera eficaç. Així mateix es planteja l’avaluació docent com a millora continüa per a la formació d’una societat preparada per a la creacio! d’un futur millor. | ca_CA |
dc.format.extent | 86 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | programació didàctica | ca_CA |
dc.subject | ODS | ca_CA |
dc.subject | unitats didàctiques | ca_CA |
dc.subject | biologia | ca_CA |
dc.subject | didàctica de les ciències experimentals | ca_CA |
dc.title | “La importància dels ecosistemes”. Programació didàctica Biologia i Geologia 4 ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809