L'escola rural: passat, present i futur
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
L'escola rural: passat, present i futurAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Pallarès Piquer, Marc; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2020-07-14Editor
Universitat Jaume IResum
L'escola rural és una institució amb característiques pròpies i estretament lligada al context que
l´envolta. Moltes d'aquestes escoles es troben aïllades, amb pocs recursos i veuen el seu futur
incert a causa de ... [+]
L'escola rural és una institució amb característiques pròpies i estretament lligada al context que
l´envolta. Moltes d'aquestes escoles es troben aïllades, amb pocs recursos i veuen el seu futur
incert a causa de l'escassa matriculació d'alumnat i la poca gent que viu en les zones en què es
situa. De manera que en aquest treball hem volgut conèixer l'evolució històrica d'aquests centres
per a així conèixer la seua evolució i els canvis que ha viscut fins a l'actualitat. Per a això ens hem
centrat en les diferents lleis que han existit en el sistema educatiu espanyol i la influència que han
tingut aquestes en l'evolució de l'escola rural i les seues característiques. Gràcies a això hem
conegut una mica més sobre l'escola rural i podem concloure que es tracta d'una institució amb
multitud de possibilitats però que veu el seu futur incert per la falta de població i el suport de les
institucions. [-]
Rural school is an institution which has its own features and is closely bound to the context which
surrounds it. Many of these schools are isolated, with very few resources, so an uncertain future
awaits them because ... [+]
Rural school is an institution which has its own features and is closely bound to the context which
surrounds it. Many of these schools are isolated, with very few resources, so an uncertain future
awaits them because of the lack of students´ enrolment and the few people who live in the areas
where they are located. That is why we have decided to know the historical development of these
centres so that we can find out their evolution and the changes that have experienced up to the
present.
In order to do this, we have focused on all the laws that have regulated the Spanish education
system and their influence in the evolution of rural school and its characteristics. Thanks to this, we
have been able to know something else about rural schools and we can conclude that they are
institutions with multiple possibilities but with an unsure future due to the lack of population and
support of the public institutions. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess