Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlmela Ferriols, Pau
dc.contributor.otherPallarès Piquer, Marc
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2020-11-12T11:27:21Z
dc.date.available2020-11-12T11:27:21Z
dc.date.issued2020-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190305
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractL'escola rural és una institució amb característiques pròpies i estretament lligada al context que l´envolta. Moltes d'aquestes escoles es troben aïllades, amb pocs recursos i veuen el seu futur incert a causa de l'escassa matriculació d'alumnat i la poca gent que viu en les zones en què es situa. De manera que en aquest treball hem volgut conèixer l'evolució històrica d'aquests centres per a així conèixer la seua evolució i els canvis que ha viscut fins a l'actualitat. Per a això ens hem centrat en les diferents lleis que han existit en el sistema educatiu espanyol i la influència que han tingut aquestes en l'evolució de l'escola rural i les seues característiques. Gràcies a això hem conegut una mica més sobre l'escola rural i podem concloure que es tracta d'una institució amb multitud de possibilitats però que veu el seu futur incert per la falta de població i el suport de les institucions.ca_CA
dc.description.abstractRural school is an institution which has its own features and is closely bound to the context which surrounds it. Many of these schools are isolated, with very few resources, so an uncertain future awaits them because of the lack of students´ enrolment and the few people who live in the areas where they are located. That is why we have decided to know the historical development of these centres so that we can find out their evolution and the changes that have experienced up to the present. In order to do this, we have focused on all the laws that have regulated the Spanish education system and their influence in the evolution of rural school and its characteristics. Thanks to this, we have been able to know something else about rural schools and we can conclude that they are institutions with multiple possibilities but with an unsure future due to the lack of population and support of the public institutions.ca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectescolaca_CA
dc.subjectruralca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjecthistòriaca_CA
dc.subjectevolucióca_CA
dc.subjectlegislacióca_CA
dc.subjectEspanyaca_CA
dc.subjectschoolca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjecthistoryca_CA
dc.subjectevolutionca_CA
dc.subjectlegislationca_CA
dc.subjectSpainca_CA
dc.titleL'escola rural: passat, present i futurca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem