Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica per a 4º d’ESO: Estudiem la història a través de l’art
dc.contributor.author | Royo Sales, Lledó | |
dc.contributor.other | Igual Castelló, Cristina | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T16:30:42Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T16:30:42Z | |
dc.date.issued | 2020-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190157 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present document es correspon amb el TFM (Treball de Final de Màster), del Màster Universitari en professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament de Llengües cursat en la Universitat Jaume I (UJI) en el curs 2019/2020. S’inclou dins de la modalitat 3, en la qual desenvoluparem una programació didàctica anual de l’assignatura d’història per al curs de 4 d’ESO de l’IES La Vall de Segó. Es presenten un total de 13 unitats didàctiques a través de les quals els nostres alumnes coneixeran la història contemporània, amb tots els continguts marcats pel DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual estableix el currículum i desplega l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana. Com a característica principal i diferenciadora de la programació que presentem, cal destacar que tots aquests continguts seran abordats partint de l’art que es va generar en cada moment. Considerem que l’art és conseqüència d’una societat, d’un lloc i d’una manera de pensar molt determinada en cada moment de la història i per això serà la nostra ferramenta principal per apropar-nos al context històric i a les característiques de la societat que l’envoltava. | ca_CA |
dc.format.extent | 76 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica per a 4º d’ESO: Estudiem la història a través de l’art | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809