Mostrar el registro sencillo del ítem
Les matemàtiques, ciència a disposició de la ciutadania: Proposta d’unes matemàtiques aplicades a la vida quotidiana
dc.contributor.author | Valls Fuster, Carlos | |
dc.contributor.other | Sales Ciges, Auxiliadora | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T19:42:36Z | |
dc.date.available | 2020-10-27T19:42:36Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190123 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball de final de Màster s’emmarca en la modalitat de proposta de millora educativa, basat en la introducció metodologies alternatives, innovadores i bàsiques per al desenvolupament personal i aplicat a una unitat didàctica. En aquest cas el treball es centra en la unitat didàctica de Proporcionalitat i percentatges de matemàtiques de 1er curs d’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Amb aquesta proposta de millora es mostra la intenció de treballar l'assignatura de tal forma que es puga generar una mirada a les matemàtiques des d’una perspectiva alternativa. El repte principal està, en definitiva, en tractar d’estimular a l’alumnat per tal que ells i elles es puguen adonar que les matemàtiques són a tot arreu i de gran utilitat. Amb aquesta consigna es pretén aconseguir l’objectiu principal d'aquest treball, apropar les matemàtiques a l’alumnat mitjançant la visibilització de la seua vessant aplicada a la vida quotidiana. Per a donar resposta a l’objectiu anterior s’ha generat una proposta didàctica per tal de fer accessible les matemàtiques a tot l'alumnat, tenint en compte la seua diversitat, aprofundint en l’aspecte pràctic i funcional de les matemàtiques, al mateix temps que es fa significatiu tant el procés d’aprenentatge, com la utilitat de les matemàtiques. Una vegada analitzats els resultats d’implementar la proposta de millora es pot determinar que l’ús de dinàmiques actives i participatives on l’alumnat pot sentir-se protagonista del seu procés d’aprenentatge, junt amb la interacció fluida entre iguals i amb el professorat en un ambient proper i relaxat ha permès que el desenvolupament d’aquesta unitat didàctica haja estat favorable. | ca_CA |
dc.format.extent | 90 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Les matemàtiques, ciència a disposició de la ciutadania: Proposta d’unes matemàtiques aplicades a la vida quotidiana | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809