Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorValls Fuster, Carlos
dc.contributor.otherSales Ciges, Auxiliadora
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2020-10-27T19:42:36Z
dc.date.available2020-10-27T19:42:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190123
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl present treball de final de Màster s’emmarca en la modalitat de proposta de millora educativa, basat en la introducció metodologies alternatives, innovadores i bàsiques per al desenvolupament personal i aplicat a una unitat didàctica. En aquest cas el treball es centra en la unitat didàctica de Proporcionalitat i percentatges de matemàtiques de 1er curs d’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Amb aquesta proposta de millora es mostra la intenció de treballar l'assignatura de tal forma que es puga generar una mirada a les matemàtiques des d’una perspectiva alternativa. El repte principal està, en definitiva, en tractar d’estimular a l’alumnat per tal que ells i elles es puguen adonar que les matemàtiques són a tot arreu i de gran utilitat. Amb aquesta consigna es pretén aconseguir l’objectiu principal d'aquest treball, apropar les matemàtiques a l’alumnat mitjançant la visibilització de la seua vessant aplicada a la vida quotidiana. Per a donar resposta a l’objectiu anterior s’ha generat una proposta didàctica per tal de fer accessible les matemàtiques a tot l'alumnat, tenint en compte la seua diversitat, aprofundint en l’aspecte pràctic i funcional de les matemàtiques, al mateix temps que es fa significatiu tant el procés d’aprenentatge, com la utilitat de les matemàtiques. Una vegada analitzats els resultats d’implementar la proposta de millora es pot determinar que l’ús de dinàmiques actives i participatives on l’alumnat pot sentir-se protagonista del seu procés d’aprenentatge, junt amb la interacció fluida entre iguals i amb el professorat en un ambient proper i relaxat ha permès que el desenvolupament d’aquesta unitat didàctica haja estat favorable.ca_CA
dc.format.extent90 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleLes matemàtiques, ciència a disposició de la ciutadania: Proposta d’unes matemàtiques aplicades a la vida quotidianaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional