Programació 3r d’E.S.O. de PMAR de Tecnologia
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació 3r d’E.S.O. de PMAR de TecnologiaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Canales Leiva, Joaquim; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióFecha de publicación
2020Editor
Universitat Jaume IResumen
Segons la normativadeTreballsFinal de Màsters de la Universitat Jaume I,per al MàsterUniversitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament ... [+]
Segons la normativadeTreballsFinal de Màsters de la Universitat Jaume I,per al MàsterUniversitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes,aquest treball fa referència a la tipologia Modalitat 3, Planificació i/o Programació curricular.El presentTFM(Treball Final de Màster)constad’una programació per alsalumnes de Tecnologia de 3r de ESO de PMAR(Programa de Millora de l’Aprenentatge i Rendiment)del centre IES Maestrat de Sant Mateu.Laprogramacióésanual però es centraen desenvolupar el segon trimestre,que en aquet cas fa referència únicamenta laUnitat Didàctica3 d’Electricitat, del Bloc 3Estructures i mecanismes.Aquesta programacióté com a objectiuque els alumnes siguin els principals protagonistes, despertant les seves ganes i la seva motivacióper aprendre de manera dinàmica davant situacions reals.La característicaprincipalde la programació és que es treballa per projectes, ficanta l’alumnat davant un projecte real on comença per dissenyar el plànol d’una casa, dissenyarel circuit elèctric, feruna maqueta de fusta de la casa amb el circuit elèctric, buscaruna alternativa a la fusta com serà el reciclat de plàstics i acabarfent un treball de tot el projecte.Per ala correctaelaboracióhem tinguten compte tot l’aprés durant el Màster i les pràctiques,igual que la normativa vigent comel currículumde Tecnologia publicats perla Conselleria de Educació, idel Document Pontpublicat pel CEFIRE.Una de les raons principals queens han fet decidir per aquestTFM, ha sigut la complexa situació en quèestroben els alumnes d’aquest grup i les interessants maneres d’aprendre i tipusdecapacitatsque tél’alumnat en particular del PMAR, tenir l’oportunitat de poder-los ajudari orientaren l’àmbit acadèmic i personal, seria una oportunitat la qual s’aprofitaria i s’afrontaria amb molta il·lusió. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess