Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAPARICI MARTI, JOAQUIN
dc.date.accessioned2020-10-19T17:44:18Z
dc.date.available2020-10-19T17:44:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAparici Martí, Joaquín. Temps d’Educació, 2020, núm. 58, p.85-96ca_CA
dc.identifier.issn2014-7627
dc.identifier.issn0214-7351
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190015
dc.description.abstractEl Museu de la Seda de València presenta una sèrie de punts forts per desenvolupar accions educatives i facilitar la seua posterior projecció digital en relació al patrimoni històric (el propi edifici, les exposicions permanents i les itinerants o l’arxiu gremial). Proposem l’anàlisi de les seues possibilitats didàctiques i els materials adients; la identificació de l’ús real que se’n deriva (mitjançant enquestes i xarxes socials) i així observar la seua capacitat empàtica amb el destinatari per tal d’adequar, de forma progressiva i en cas necessari, l’oferta didàctica i cultural.ca_CA
dc.description.abstractEl Museo de la Seda de València presenta una serie de puntos fuertes para desarrollar acciones educativas y facilitar su posterior proyección digital en relación al patrimonio histórico (el propio edificio, las exposiciones permanentes y las itinerantes, o el archivo gremial). Proponemos el análisis de sus posibi-lidades didácticas y los materiales oportunos; la identificación del uso real que de ello se deriva (a través de encuestas y redes sociales) y así observar su capacidad empática con el destinatario para adecuar, de forma progresiva y si fuera necesario, la oferta didáctica y cultural.ca_CA
dc.description.abstractLe Musée de la soie de Valence, en Espagne, présente une série de points forts pour développer des actions éducatives et faciliter sa projection numérique postérieure en rapport avec le patrimoine his-torique (l’édifice en soi, les expositions permanentes et itinérantes, ou les archives des musées). Dans cet article, nous proposons l’analyse de ses possibilités didactiques et des matériaux adéquats, ainsi que l’iden-tification de l’usage réel qui en dérive (au moyen d’enquêtes et de réseaux sociaux)pour pouvoir observer sacapacité à établir une relation empathique avec le destinataire afin d’adapter, de manière progressive et en cas de nécessité, l’offre didactique et culturelle.ca_CA
dc.description.abstractThe holdings of the Valencia Silk Museum can be used to carry out educational activities and to promote the digital impact of its historical heritage, including the building itself, the permanent and trav-elling exhibitions,and the guild archive. We propose an analysis of its teaching proposals and materials; an assessment of their real use (by means of a survey and the social networks) and of the museum’s ability to connect with its target audience, if necessary by progressively adapting its teaching and cultural offer.ca_CA
dc.format.extent12 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherInstitut de Desenvolupament Professional-ICE (IDP-ICE)ca_CA
dc.relation.isPartOfTemps d’Educació, 2020, núm. 58, p.85-96ca_CA
dc.rightsTemps d’Educació està subjecta a la llicència Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).ca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectpatrimonica_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectdidàcticaca_CA
dc.subjectmuseuca_CA
dc.subjectsedaca_CA
dc.subjectpatrimonioca_CA
dc.subjecteducaciónca_CA
dc.subjectdidácticaca_CA
dc.subjectmuseoca_CA
dc.subjectpatrimoineca_CA
dc.subjectéducationca_CA
dc.subjectdidactiqueca_CA
dc.subjectmuséeca_CA
dc.subjectsoieca_CA
dc.subjectheritageca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectdidacticsca_CA
dc.subjectmuseumca_CA
dc.subjectsilkca_CA
dc.titleEl Museu de la Seda de València: accions educativesca_CA
dc.title.alternativeLe Musée de la soie de Valence : actions éducativesca_CA
dc.title.alternativeThe Valencia Silk Museum: educational activitiesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1344/TE2020.58.7
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.publicacions.ub.edu/revistes/tempsDEducacio58/default.asp?articulo=1623&modo=abstractca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • PDCSLL_Articles [320]
    Articles de publicacions periòdiques escrits per professors del departament

Mostrar el registro sencillo del ítem

Temps d’Educació està subjecta a la llicència Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Temps d’Educació està subjecta a la llicència Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).