Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenentatge a través del disseny del packaging i la imatge visual d’un producte. Una programació per a Secundària
dc.contributor.author | Blasco Granell, Macarena | |
dc.contributor.other | Ribera Giner, Marc | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T07:58:05Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T07:58:05Z | |
dc.date.issued | 2020-07-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189753 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP809. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball de Fi de Màster, el que es pretén és realitzar una programació didàctica de l’assignatura d’Educació plàstica i visual i audiovisual, dirigida als alumnes de 3° de la E.S.O, de l’institut de Jaume I de Borriana. La proposta correspon, segons les tipologies establertes en la normativa de Treball Final de Màster, a la Modalitat 3, Planificació i/o programació curricular. Les Unitats didàctiques es dissenyaran a partir del lema “el packaging”, i tot i que serà un projecte anual, en aquest cas, desenvoluparem la programació curricular del segon semestre. El projecte consistirà a realitzar un disseny o redisseny d’una marca de producte i el seu packaging, el qual no sol deu complir la finalitat de protegir, sinó que deu contenir elements visuals que permetran presentar el producte baix un aspecte el més atractiu possible. A partir d’aquest, els alumnes rebran un aprenentatge pràctic, on es treballaran tots els continguts de l’assignatura com poden ser; la imatge i el seu missatge, les formes, els volums i el color entre altres, de manera que els estudiants assoliran diversos conceptes al voltant d’un mateix treball. Durant tot el procés, a partir de diferents activitats proposades, desenvoluparan la creativitat, a llegir i transmetre un missatge visual d’un producte i aprendran a treballar en equip. | ca_CA |
dc.description.abstract | En este trabajo de Fin de Máster, lo que se pretende es realizar una programación didáctica de la asignatura de Educación plástica y visual y audiovisual, dirigida a los alumnos de 3 ° de la E.S.O, del instituto de Jaume I de Burriana. La propuesta corresponde, según las tipologías establecidas en la normativa del Trabajo Fin de Máster, a la Modalidad 3, Planificación y/o planificación curricular. Las Unidades didácticas se diseñarán a partir del lema “el packaging”, y aunque será un proyecto anual, en este caso, desarrollaremos la programación curricular del segundo semestre. El proyecto consistirá en realizar un diseño o rediseño de una marca de producto y su packaging, el cual no solo debe cumplir el fin de proteger, sino que debe contener elementos visuales que permitirán presentar el producto bajo un aspecto lo más atractivo posible. A partir de este, los alumnos recibirán un aprendizaje práctico, donde se trabajarán todos los contenidos de la asignatura como pueden ser; la imagen y su mensaje, las formas, los volúmenes y el color entre otras, de manera que los estudiantes alcanzarán varios conceptos en torno a un mismo trabajo. Durante todo el proceso, a partir de diferentes actividades propuestas, desarrollarán la creatividad, a leer y transmitir un mensaje visual de un producto y aprenderán a trabajar en equipo. | ca_CA |
dc.description.abstract | In this Master's project, in wich it is intended to carry out a didactic programming of the subject of Plastic and Visual and Audiovisual Education, adressed to the students of the 3rd year of E.S.O, at the Jaume I high school of Burriana. The proposal corresponds, according to the typologies established in the regulations of Treball Final de Màster, to Modality 3, Planning and / or curricular programming but it could be considerate too a proposal for educational improvement because of its novel content. The Didactic Units will be designed from the motto "the packaging", and although it will be an annual project, in this case, we will develop the curricular programming for the second semester. The project will consist of carrying out a design or redesign of a product brand and its packaging, which must not only fulfill the purpose of protecting, but must also contain visual elements that will allow the product to be presented as attractive as possible. The students will receive a practical learning and will be worked on all the contents of the subject, such as; the image and its message, the forms, the volumes and the color among others, so that the students will reach various concepts around the same work. During this process, throught different activities, they will develop creativity, read and transmit a visual message of a product and learn to work cooperatively. | ca_CA |
dc.format.extent | 35 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | packaging | ca_CA |
dc.subject | imatge | ca_CA |
dc.subject | comunicació | ca_CA |
dc.subject | secundària | ca_CA |
dc.subject | unidad didáctica | ca_CA |
dc.subject | packaging | ca_CA |
dc.subject | imagen | ca_CA |
dc.subject | comunicación | ca_CA |
dc.subject | secundaria | ca_CA |
dc.subject | didactic unit | ca_CA |
dc.subject | packaging | ca_CA |
dc.subject | image | ca_CA |
dc.subject | communication | ca_CA |
dc.subject | high school | ca_CA |
dc.title | Aprenentatge a través del disseny del packaging i la imatge visual d’un producte. Una programació per a Secundària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809