Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMarcos Brull, Ferran
dc.contributor.otherRipollés Meliá, María
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2020-06-15T07:56:35Z
dc.date.available2020-06-15T07:56:35Z
dc.date.issued2020-03-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/188733
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2019/2020.ca_CA
dc.description.abstractAquest treball, que s’emmarca dins de la Modalitat 3 referida a la Planificació i/o Programació Curricular d'un Mòdul de Formació Profesional, té com a objectiu fer una planificació del currículum contextualitzada en un curs del mòdul de Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances. L’objectiu d’aquest treball és també millorar significativament les clàsiques propostes didàctiques en les que ha estat basat el procés d'ensenyament i aprenentatge de les matèries de Dret. Tradicionalment l’alumnat d’aquestes assignatures adopta un rol passiu a l'aula convertint-se en simples elements receptius d’informació. “Estudie per aprovar”, o “només mire els apunts abans dels exàmens” son les frases més repetides entre l’alumnat que cursa aquest mòdul o assignatures del mateix tipus. De la mateixa manera, els treballs o les activitats diferides per a fer-se fora de l’aula no solen complir els objectius per al que estaven dissenyades ja que la major part de l’alumnat compleix l’expedient amb un talla i enganxa d’una de les webs que et deixen la feina mastegada o copia fraudulentament l’activitat d’un altre company. Per tant, hi ha una clara necessitat de fer una proposta metodològica més efectiva i que comporte una evolució acorde amb el present i el futur de l'aprenentatge d'aquest tipus de continguts i destreses. Així, en aquesta proposta coneguda com Flipped Classroom, es tracta d'invertir la forma d’impartir la docència com a recurs metodològic actual i eficient, la qual cosa resulta molt adient per a impartir aquest mòdul. Alguns exemples que corroboren l'exitós resultat d'aquest enfocament els trobem a les Universitats de Saragossa, Màlaga, Alacant o sense anar més lluny, la Universitat Politècnica de València, on es donen assignatures de Dret aplicant aquest procediment metodològic. Un altre aspecte positiu d'aquesta metodologia és què el/la professor/a té el control absolut del rendiment de l’alumnat encara que també se li exigeix major preparació i elaboració dels materials i l'avaluació de les activitats tant per fer a classe com per a la plataforma en línia.ca_CA
dc.description.abstractThis work, framed within the Modality 3 and which refers to the development of a Curricular Planning or Programme, aims at offering a planning of the curriculum in the context of a schoolyear for the Module of Management of Legal and Business Documentation, as part of the Vocational Training Higher Grade in Administration and Finance. This proposal also aims at improving significantly the classical didactic proposals on which the teaching and learning process of Law studies have been based upon. Traditionally, learners on this subject matter have assumed a passive role in the classroom, becoming plain receivers of information. In fact, some of the most common comments among students in this Modules on Law subject matters or similar ones, are “I just study in order to pass” or “I only review my notes and study some days before the exam”. Likewise, the tasks and activities meant to be accomplished out of school, do not reach the goals for which they were designed, since most of learners tend to copy-paste data from the kind of websites that contain simplified information; or they even make a deceitful copy from another class colleague. For this reason, there is a great need for a more effective methodological proposal which is in accordance with the current and future interests and skills to be developed in the learning of this type of contents. Therefore, this report describes the Flipped Classroom, a methodological proposal consisting of turning the teaching process inside out, aiming at a more efficient and up-to-date didactic strategy. Some examples to illustrate the results o this successful aproach may be found at the Universities of Zaragoza, Málaga, Alacant or, even closer than those, the Universitat Politècnica de València, where some subjects on Law are being taught by implementing this didactic procedure. Another advantage to be highlighted by this methodology is that the teacher has a very complete control of the learning process and the output, despite it is also a more demanding strategy as regards to the time and effort the teacher needs to invest in order to prepare all of the materials and assessment of activities, both for the online plaform and the classroom teaching.ca_CA
dc.format.extent64 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectplanificacióca_CA
dc.subjectprogramacióca_CA
dc.subjectmetodologiaca_CA
dc.subjectFlipped Classroomca_CA
dc.subjectplanningca_CA
dc.subjectprogrammeca_CA
dc.subjectmethodologyca_CA
dc.subjectFlipped Classroomca_CA
dc.titlePlanificació Curricular del Mòdul Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial amb el procediment de Flipped Classroomca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem