El treball de continguts de coordinació i equilibri en alumnat amb TEA
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
El treball de continguts de coordinació i equilibri en alumnat amb TEATutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Chiva Bartoll, Òscar; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-07-10Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d’una investigació-acció. Així
doncs, hi apareix una anàlisi del camp que estudia l’acció motriu en l’alumnat amb
Trastorn del Espectre Autista (TEA) junt ... [+]
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d’una investigació-acció. Així
doncs, hi apareix una anàlisi del camp que estudia l’acció motriu en l’alumnat amb
Trastorn del Espectre Autista (TEA) junt amb una posada en pràctica en l’anomenat
“Projecte SMILE (Socialització, Matemàtiques i Inclusió a través de l’Educació Física)”,
un programa impartit des de la Universitat Jaume I. Per tant, es desenvolupa una proposta
didàctica gràcies a la planificació d’unes sessions on l’objectiu principal esdevé la millora
de les qualitats motrius en l’alumnat amb aquestes característiques. D’aquesta manera,
col·laborem en la creació de sessions d’educació física inclusives en les quals no caldria
dur a terme ninguna adaptació envers aquests xiquets i xiquetes, ja que tenen en compte
les qualitats en les quals més dificultats hi presenten. [-]
This Final Project of Degree presents a project preceded by a research-action. Therefore,
there is an analysis of the field that studies the motor activity in the students with Autism
Spectrum Disorder (ASD) along ... [+]
This Final Project of Degree presents a project preceded by a research-action. Therefore,
there is an analysis of the field that studies the motor activity in the students with Autism
Spectrum Disorder (ASD) along with a practice in the so-called “SMILE Project
(Socialization, Mathematics and Inclusion through Physical Education)”, a program
taught at the Universitat Jaume I. Thus, a didactic proposal is developed due to the
planning of sessions where the main goal is to improve the motor skills in the students
with these characteristics. In this way, we collaborate in the creation of inclusive physical
education sessions in which no adaptation to these children should be carried out, as the
activities take into account the qualities in which they present most difficulties [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess